Astra traci moc przy mocnym bucie...

1
Witajcie ostatnio zaczeła mnie zastanawiac dziwna zależność, moja Astra H 2.0 turbo z20ler, w sytuacji gdy mocno jej cisnę powiedzmy start spod świateł 1,2,3, czasami 4 i przychodzi moment jakby zadyszki auto zachowuje się jakby nie miało turbo jakby zadyszka ewidentnie przestaje ciągnąć tak jak na początku( nie zawsze tak jest ale dość często), co ciekawe bo stestowałem już to jak zdjejme w tej chwili nogę z gazu i znowu wcisne pedał idzie znowu ładnie...Zaczyna mnie to zastanawaić co niedomaga? zaznaczam nie mam żadnych błędów( sprawdzam to często), cały osprzęt mam w bardzo dobrym stanie, cewka, świece, przepływak nowiutkie, ukaład dolotowy szczelny, motor kompresja wzorowa, brak poboru oleju, jedyne co mnie ostatno zastanowiło jak wywalałem standardowy naleśnik w dolocie na airbox z 1.9 cdti to to że trochę z odmy oleju wali w dolot, nie są to jakieś duże ilości ale w naleśniku było delikatnie wilgotno turbo na wlocie w środku suche, komuś się coś takiego zdażyło?, przerabiałem juz pare problemów w tym silnku, związanych z osprzętem elektronicznym, nie mam żadnych check engine ani samochodzików z kluczykiem, odczyt błędów kompem też nic nie pokazuje.

Re: Astra traci moc przy mocnym bucie...

4
Podłącze się.

Wywaliło mi 3 błędy

013011
017011
030101

Po zakupię, wywaliło błędem, że 030104 czyli wpyadanie zapłonu na 4 cyl. Po wyjęciu cewki fakt, jedna z fajek rozleciała się w rękach. Wymiana na nową valeo 300 zł. Założona instalacja gaz staga 4. po 650km błędy jak powyżej. Auto przed wywalenie check-a szarpneło odczuwalnie ale lekko z 3 razy i błąd i brak mocy przy pełnym bucie. Auto raz jedzie super a raz tak się zastanawia czy przyspieszyć czy nie.. Jakieś sugestie? świece NOWE GM. Cewka by padła znowu ?! czy przepływka może mieć taki wpływ na takie objawy?

Re: Astra traci moc przy mocnym bucie...

5
cewka z valeo nie zabardzo do tych opli,wiem to z doświadczenia.
jeżeli opel dawal na 1 montaż cewke Delphi to dajemy taka nową,gwarancja ze to będzie chodzic długo.
Montowali tez Sagema i tu zazwyczaj jest klin bo Sagem nowy drogi trochę.
Jednego razu pewien opel obzyskał cewke z NGK i chodzi to do dziś,ale wszystkie inne nie zabardzo.
Opel takie rzeczy jak cewki,przeplywki i czujniki orbtow musi mieć wszystko pierwszomontazowe bo zamienniki niechca latać,generalnie temat do obczajki bo opelki lubia wypadanie zapłonu a wlasciciele drapia się po glowach miesiącami.

Re: Astra traci moc przy mocnym bucie...

7
Ja mam u siebie również podobny problem, przy wciskaniu pedału w podłogę auto nie przyśpiesza jak powinno, dopiero lekkie odpuszczenie pedału powoduje że przyśpieszenie zaczyna się czuć :570: Silnik również Z20LER, gaz 2letni BRC, myślę nad zmianą filtrów paliwa, bo powietrza wymieniony. Być może przy ostrym wciśnięciu pedału silnik dostaje wysoką dawkę powietrza i za małą dawkę paliwa i może przez to jest wtedy stłumiony..?

Re: Astra traci moc przy mocnym bucie...

13
Generalnie, mój problem opisany powyżej związany był z głowicą a konkretnie, z uwaloną UPG.. Remont i gra gitara, w dod. miałem jeden krzywy zawór i możliwe, że to też potęgowało takie wywalenie błędu. Więc cewka nie koniecznie zawsze jest przyczyną.

Pabloss, a co do zamułki przy pełnym bucie, sam tak mam i dowiedziałem się, że dużo AH niekoniecznie PB ale też Diesli tak ma, że przy 3/4 wcisiniętym pedale gazu, auto jedzie ok, przy pełnym nie koniecznie. Chyba TTTM (Ten Typ Tak Ma).

Re: Astra traci moc przy mocnym bucie...

14
Raczej wątpię, żeby ten typ tak miał, gdyby tak było wszyscy bo o tym mówili, a zwłaszcza Ci, którzy coś pomodzili i mają trochę więcej koników, a tak nie jest...nie może być tak że na biegu 3 i 4 mam sytuacje gdzie doładowanie przy bucie max nie przekracza 0,2/0,3 bara, a na innych biegach bez problemy dochodzi do 0,7 bara.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik i osprzęt”