Zasilanie: Only PB95
Wersja nadwozia: Sedan
Kolor: Bordowy
Rok produkcji: 1998
Przebieg: 106.000 (100% realny)
Wyposażenie:
* Wspomaganie (niedawno dokładane)
* TID
* Regulacja wysokosci fotela kierowcy
* Poducha kierowcy
* Centralny zamek
* 6 głośników
* Radio Alpine cda-102Ri
* Aluski 15" Irmscher Speedline
Modyfikacje:
* Felgi Irmscher Speedline z oponami Firestone TZ200 195/50/R15
* Różowe nakrętki na wentylki
* Tylna półka z oryginalnymi maskownicami
Plany:
* Iść z nim w dół o jakieś -30mm
* Ciemne lampy i kierunki przód
* Kierownica w skóre (już czeka na obszycie)
* Skórzane mieszki
* Heble z GSi
* MID
* Check Control
* Halogeny
* Elektryka szyb
* Elektryczne i podgrzewane lusterka
* Jakiś customowy wydech
* Sportowy filtr powietrza
* Gałka od Vectry B (szara nakładka)
* Dążenie do wyglądu Astry 200TS
* Może jakieś rozpórki
* Wygłuszenie
* Nagłośnienie Bose od Omegi
* Pozbyć się drobnych oznak korozji (mało tego naprawdę, ale razi mnie w oczy)
* Dokładka (tylko nie wiem jaka, czekam na jakieś propozycje)
Historia:
Asterka jest w mojej rodzinie od września 2006 roku. Wtedy to mój ojciec zakupił ją w komisie przy salonie Opla w Swarzędzu (pod Poznaniem) z przebiegiem 77.000. I tak przez 5 kolejnych lat zrobił niecałe 30 tysięcy kilometrów. Poprzednim właścicielem autka była starsza pani sędzina (znajoma właściciela salonu, dzięki czemu z każdą największą duperelą jeździła do ASO - na szczęście nie było tego za dużo). Astra będąc w rękach mojego ojca nie miała żadnej awarii (odpukać!). Wymienione były w niej tylko rzeczy i części eksploatacyjne. Ja otrzymałem ją od ojca w marcu 2011 z przebiegiem 105.000 km po tym jak ojciec stał się posiadaczem Opla Astry H.
I tak zaczęła się moja przygoda z Ople Astrą
Zdjęcia:





