rok produkcji:1993
w kraju: 3 lata
Wyposażenie:
-wspomaganie kierownicy
-centralny zamek+alram
- elektryczny szyberdach
- ABS
- felgi OZ 15
- Instalacja LPG
Audio
-jednostka sterująca pioneer deh3600mp
-wzmacniacz Blaupunkt
- tuba JBL
-głośniki we wnętrzu pionneer
Przeprowadzone Modyfikacje
-obniżone i utwardzone zawieszenie
- wlot powietrza zapożyczony z Sprintera
- felgi Oz racing 15-lato BBS 15- zima
- wydech remus
- strumienica
- stożkowy filtr powietrza
-opony Barum przód 195/50 tył 205/50
WNETRZE:
-sportowa kierownica
-podświetlanie wnętrza
-liczniki INDIGLO
-chromowane wloty powietrza
- polakierowane elementy wnetrza na kolor NIEBIESKI METAlic
Historia
Auto zakupione kilka miesięcy temu, w bardzo podobnym stanie do dzisiejszego. Samochód przyjechał z Niemiec w 2005r.
Moje modyfikacje na dzień dzisiejsze zakończyły się na doprowadzenia samochodu do porządku- polerka, generlane wymycie wnętrza, wymiana podstawowych podzespołów.
Moim pomysłem byo polakierowanie wnętrza gdyż było szaro i nudno. Wymieniona kierownica z powodu tragicznego stanu poprzedniej.
Plany:
Za tydzień oddaje fotele do tapicera w celu odświeżenia tapicerki( nowy materiał na kubełkach i nowa imitacja skóry w tylniej części fotela)
W przyszłości chce wymienić lapmy na czarne Ringi z przodu i CLEAR z tyłu, przyciemnienie szyb. Marzeniem jest przeprowadzenie SWAPA na 2.5 v6 ale na dzień dzisiejszy to marzenia.
FOTKI:




Jestem tu nowy więc przepraszam za brak profesjonalizmu
Pozdrawiam wszystkich fanów OPLA
Czekam na komentarze i propozycje dalszych modyfikacji.
Może tak moje pierwsze pytanie czy bawić się w zderzaki tuningowe w kolorze czy pozostawic samochód w takim troche oldschoolowym stylu
W związku z prośbą dodaje fotki wnętrza



Dodaję zdjęcie z bardzo przydatnym patentem:

I jeszcze efekt świetlny w nocy:

Udało mi się coś zmienić w mojej astrze
Bra I Ringi

No i może za wcześnie ale założone już zimówki na alumach
