Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem forum, które przeglądam regularnie. Ostatnio zostałem nawet wciągnięty na mapkę forumowiczy (z czego jestem bardzo dumny).

Samochodzik zakupiłem od ojca. Przejeździłem nią dwa lata, potem przydarzyła się mała-duża przygoda, po czym ją wyremontowałem i od tej pory się zaczęło. Samochodzik jest ze mną już piąty rok…
… i pewnie ze mną zostanie…
Czas zatem przedstawić swoją „maszynę”

Silnik: 1,6 c16nz ( podoba mi się ta nazwa, choć bardziej podobałaby mi się c20xe)
Zasilanie: Pb + podtlenek gazotu II generacji
Rok produkcji: 1992
Przebieg 255 tyś. Km
Wyposażenie standardowe:
Centralny zamek, szyberdach korbkowy, pólka pod schowkiem, regulacjawysokości fotela przedniego, regulacja oświetlenia, obrotomierz, nawiewy pod nogi pasażerów, lampki nad uchwytami pasażerów… i chyba wszystko.
Zdjęć z początków za bardzo nie mam. Zresztą nie było czego fotografować, taki zwykły pięciodrzwiowy gls pomalowany na grafit e266. Zdjęcia gdzieś uciekły, po tym jak zacząłem się bawić systemami operacyjnymi (Ach te Ubuntu)
Przeprowadzone zmianki (idąc od przodu):
Białe kierunki
Pakiet Gsi: grill, zderzak przedni z halogenami i zaślepkami oraz nadkola do niego, zderzak tylny, lotka, oczywiście bez progów… no i maska z wygłuszeniem..
Felgi aluminiowe 15’ ze standardowych 14’
Siłowniki maski (nie lifty)
Instalacja przekaźnikowa świateł
Wygłuszenie maski i ściany grodziowej
Lampiony gsi tylne
Blenda pomiędzy światłami
Elektryfikacja anteny radiowej
Zdemontowane oznaczenia z klapy tylnej i błotników
Dysze spryskiwaczy od Fiata (teraz psikają 4 strumienie )
Obudowy lusterek w kolorze
A teraz wnętrze:
Kierowniczka Gsi
Elektryfikacja szyb – wszystkie cztery wraz z przełącznikiem poczwórnym z cabrio
Elektryfikacja szyberdachu (od tego wszystko się zaczęło)
Elektryfikacja luster – oczywiście z podgrzewaniem
Montaż ściemniacza do lampki, Edo-Up, czy coś takiego, do lampki z Vectry A
Montaż podłokietnika, dedykowanego do wnętrza Efki
Tempomat z Omegi B
Montaż regulacji prędkości wycieraczek z kólkiem z Omegi B
Oczywiście MID z full pakietem, poza poziomem oleju i klocków hamulcowych
Audio: radio JVC KD-R811, Cd/mp3/ 2x usb/ iPod
wymienione głośniki przednie, tylne w półce a także wzmacniacz 4- kanałowy 800w blaupunkt ze skrzynką basową (czego bym w życiu ponownie nie kupił, było się troszkę młodszym

Malunek wskazówek zegarów na czerwono
Centralny zamek na pilocik.
Plany:
Bardziej odległe => silnik c20xe,
większe hamulce z przodu tarcze 256 mm
belka tylna => belka tylna z vectry a ze stabilizatorem i tarczo-bębny
=> Zrobione już

ABS => sprawa dyskusyjna, zastanawiam się jeszcze, czy warto te ustrojstwo montować
Bardziej przyziemne =>
gleba oczywiście => spręzynki już zakupione, jeszcze amorki i montaż na wiosnę
ściągnięcie szpecących listew bocznych=> zrobione
kubły z Vectry a2000 z podgrzewaniem i regulacją lędźwi=> przeszczep elementów do moich foteli
regulowana kolumna kierownicy z Vectry A zdziełano toże

lampki dymione (może takie Dudkowe)

Jakiś inny tłumik, ten jest od sedana, dlatego taki beznadziejny wygląd poprawione
Spryskiwacze lamp przednich=> zamontowane
Poza tym bieżące naprawy, żeby moja Astera jeździła jak najdłużej…
Uff ! Teraz najważniejsze. Foty…












A tu na końcu z Vecterą wujcia Grzesia...