Udało mi sie zrobic i przetestowac ten patent:)
Robimy układ wg tego schematu (narysowałem ręcznie, mysle żę każdy będzie wiedział o co chodzi)
Kupujemy sobie przekażnik 12V HFKW 012 lub podobny o takiej samej zasadzie działania (nie ten duzy samochodowy na konektorki)
Rezystory:
1k, 10K, 1M
tranzystor:
BD140 PNP
kondensator:
470uF 16V


Przed montarzem układu w aucie radze go sobie najpierw przetestowac i sprawdzic czy na wyjsciu nie wydziela sie jakaś rezystancja przed wlutowaniem opornika 1Kohm bo wtedy przekażnik sie nie nadaje.
Dalej robiłem zdjęcia telefonem i było juz ciemno to troche kiepskie są
Ja swój układ ulokowałem w puszce z przekażnikami i podłączyłęm sie do tego zielnego przekażnika, nie pamietam od czego on jest ale po przekręceniu kluczyka było na nim +12V
Który kabel trzeba sprawdzic sobie miernikiem.


to czarne cos owinięte taśma to układ:)

W czujnik temp wpiąłem sie w brązowy kabel ale w który sie wepniecie to obojętne, ale zeby było zgodnie ze schematem, czyli wej od strony sterownika a wyjscie od strony czujnika.


Układ załącza do obwodu czujnika temp rezystancje szeregowo o wartosci 1Kohm na okres 14 sekund, co daje w rezultacie grzanie świec od temp 10stopni
Zwiększając rezystancje analogicznie progowa temp grzania sie nam zwiększa.
Jezeli rzeczywista temp brana z czujnika bedzie wynosiła 10stopni to po załączeniu układu ecu bedzie widział temp o 5 stopni niższa czyli 5stopni przez te 14 sekund