Black Lady 2,0 TURBO

1
To juz kolejna astra w naszej stajni


Silnik:
Z20LEL 170 km 125 Kw
Typ R4/16 DOHC
Maksymalny moment obrotowy (Nm / obr./min)
250 / 1950 - 4000
Układ zasilania wtrysk wielopunktowy
Średnica cylindra (mm) 86,0
Skok tłoka (mm) 86,0
Stopień sprężania 8,8 : 1

Zasilanie: benzyna

Wersja nadwozia : hatchback,

Rok produkcji 2004

Przebieg: 160000 km

Wyposażenie: Wersja COSMO
* 8 poduszek powietrznych
* Biksenony skretne
* Polskorzane siedzenia kubelkowe
* Temapomat
* Alufelgi 7jx17 ori GM wyprodukowane dla GM przez firmę BORBET. OPC line
* Klimatyzacja
* 6-biegowa skrzynia biegow
* Podlokietnik
* 4 x elektryczne szyby
* IDS
* ABS
* ESP
* ASR
* Halogeny
* Radio mp3
* Mutlimedialna kierownica
* Komputer okladowy
* Przycisk Sport
* Podłokietnik
* Elektryczne lustreka (podgrzewanie pewnie tez)
* Regulowana kierownica w obu płaszczyznach
* Kierownica obszyta skórą



Modyfikacje:
* Diodowe podswietlenie rejestracji Jack Sport
* Nakladki na progi
* Usuniete napisy z klapy,
* Lusterko Fotochromatyczne
* Spryskiwacze mglowe
* Usuniecie znaczka z tylniej klapy
* Zmiana lamp tyl na poliftowe
* Lotka na klape irmscher

Plany:
* Pakiet OPC lub cos wyrzezbionego przez siebie
* Ciemne szyby
* Gleba -SPRĘŻYNY EIBACH Sportline
* Zaciski hamulcowe na zolto


Fotki :

Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek



10.08.2011
No to zaczynamy na poczatek K&N filtr powietrza - wkład

Obrazek


01.10.2011

Obrazek



Obrazek



Obrazek


5.10.2011

Obrazek


22 Październik 2011

Obrazek


14 Listopad 2011

Obrazek



06,02,2012


Zeby nie bylo ze sie nic nie dziale Black Lady dostala dzis technicznie

1. Uszczelka pokrywy zaworów
2. Swiece NGK Świece PFR6T- G

Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 7 listopada 2012, 21:27 przez Lukasik, łącznie zmieniany 19 razy.

Re: Black Lady 2,0 TURBO

8
Lukasik pisze: * Czujnik zmierzchu lub Czujnik deszczu (jeszcze nie rozszyfrowalem na desce pod szyba)
to nie jest żaden czujnik ;) Czujnik deszczu jak jest to jest w szybie pod mocowaniem lusterka, podobnie jak czujnik zmierzchu (wtedy na pokrętle od świateł masz pozycję auto, jak jest czujnik zmierzchu) A na desce pod szybą to po prostu jakiś wystający plastik ;) Siostra ma też coś takiego w Caravanie, a żadnych czujników nie ma :P

natomiast co do auta, to fajniutkie, po zdjęciach można przypuszczać że nieźle utrzymana. Co do silnika, to fajny, aczkolwiek Astra H jest dość ciężkim autem i nie jest jakiś, tak jak padło wyrażenie, zacny, super czy coś w tym stylu :) Po prostu wystarcza do sprawnej jazdy :)
Wyposażenie super, jeszcze tylko navi brakuje i pełnej skóry :)

aha... przycisk SPORT to rewelacyjna sprawa, ale współczuję jak przyjdzie Tobie wymienić zawieszenie w tym aucie, bo amorki do wersji z przyciskiem SPORT tanie nie są ;)

Re: Black Lady 2,0 TURBO

10
Michaello84 pisze:ale współczuję jak przyjdzie Tobie wymienić zawieszenie w tym aucie, bo amorki do wersji z przyciskiem SPORT tanie nie są
Ale z tym Michale nie ma problemu bo zakładasz zwykły amor a z kompa kasujesz błąd i tyle. Poza tym ja nigdy jeszcze w żadnym aucie nie musiałem amorów wymieniać. Ojca astra ma nalatane 170 tys i te amory jakoś żyją. Więc się Lukasiku nie martw ;)
A poza tym fajne wyposażenie auta, no i silnik jedyny słuszny.
Nie wiem jedynie czemu to jest cosmo skoro nie ma grzania dupy, navi, kolorowego wyświetlacza i paru innych pierdół. Nikt dokładnie nie wiem jakie wyposażenie ma mieć cosmo.
Plany masz eleganckie, rozumiem że to już teraz jest Twoja główna astra?

Re: Black Lady 2,0 TURBO

11
gokarol pisze:A poza tym fajne wyposażenie auta, no i silnik jedyny słuszny.
silnik byłby jeden słuszny jakby był 200KM :) ale w sumie zawsze można wstawić turbo od LEHa i już moc będzie wyższa :)
gokarol pisze:Ale z tym Michale nie ma problemu bo zakładasz zwykły amor a z kompa kasujesz błąd i tyle.
no i właśnie to jest typowe polskie podejście... przy wymianie iść krok w tył bo taniej... jak się już ma SPORT, to kupuje się zestaw do SPORTa ;)

w sumie Lukasik mało jeździ to go pewnie problem amorków ominie... ja w każdym swoim aucie amorki wymieniałem, z tą różnicą, że ja jeżdżę ok 40-50kkm rocznie :)

Wróć do „Zakończone projekty”