Zaloguj    Zarejestruj

Astra&Stigi II

Tutaj prezentujemy projekty które posiadaliśmy i którymi jeździliśmy w przeszłości

Moderatorzy: ModTeam, Zarząd

  • Autor
    Wiadomość

Astra&Stigi II

Postprzez Stigi » 8 grudnia 2009, 17:53

Wreszcie nadeszła chwila na która długo czekałem. Przedstawiam Wam moją drugą Astre ale tym razem Sedan. Wiem ze zarzekałem sie ze teraz to bedzie GSI jednak ciezko trafic co konkretnego a nadazyla sie wielka okazja za malutkie pieniadze i w rewelacyjnym stanie. Astra f Vision c14se tak przedstawił mi ją 78 letni "dziadek" bedacy wlasnicielem astry od 12 lat i dokonujacy jakichkolwiek napraw w serwisie Opla i serwisujac go co 15 tys km. Tak teraz czas przedstawić ja Wam :

Opel Astra f Sedan Vision
Silnik c14se 82 KM
Rok produkcji 1994 kupiona w polskim salonie.
Kolor E 357 [kameleon] (identyczny jak w mojej poprzedniej)
Przebieg 130048
Stan bezwypadkowy-wiemco mowie. Jedynie w klape i lampe prawa dostala od koparki pod domem(okazane foto) stad polift lampy tył.

Wyposazenie:
Poduszka kierowcy
Centralny zamek z pilota
Cztery głosniki(grajace rewelacyjnie)
i...? nic wiecej ;p
Tak to golas...

Drobne zmiany przeprowadzone przeze mnie:
Kierunki na białe
Wycieraczki Bosch
Nowe gumowe dywaniki
Polka pod schowek
Moje radio Alpine iDA-300

Plany:

Alu wiosną Zrobione
Swap latem Zrobione wiosną
moze przod na polift jest polift z vauxhallem
El. szyb.
I moze wspome ze swojej byłej przeloze ;p

Mody dokonane w przedziale czasowym luty-maj 2010
Swap na c18xe(kolektor 4-2-1 z c20xe,wkladka K&N,lekki zamach,skrzynia f13cr)
Hamulce: Przod 256mm, tyl 260 tarczobębny (Komplet GSi)
Felga z Astry G 16"x6" et49(planowany dystans)
Tlumik koncowy Ulter
Licznik z obrotkiem
Blenda na klapie tylnej
Grill Vauxhall i lampy poliftowe
Usuniete listwy boczne

A teraz czas na fotki:



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek

A tu fotki ks.serwisowej i faktur za naprawy bieżace w tym rozrzad i sprzegło nowe.
ObrazekObrazek

I drobiazg jaki dostałem od mojej Ani na dobry poczatek :D
Obrazek

Obecnie wygląda tak 06.2010:
Obrazek Obrazek
Ostatnio edytowano 18 września 2010, 22:27 przez Stigi, łącznie edytowano 7 razy
Stigi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3389
Dołączył(a): 9 września 2008, 20:10
Lokalizacja: Pruszków
Województwo: Mazowieckie
Imie: Rafał
Auto: Astra G
Silnik: Z32SE
Pojemność: 3.2
Telefon: 606794688

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Przemek1989 » 8 grudnia 2009, 17:59

ładna astra i bezawaryjności życzę :)
ps
duzo cie kosztowala?
Przemek1989
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 486
Dołączył(a): 6 czerwca 2008, 16:59
Lokalizacja: Stolica

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Stigi » 8 grudnia 2009, 18:01

Niecale 3k.
Stigi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3389
Dołączył(a): 9 września 2008, 20:10
Lokalizacja: Pruszków
Województwo: Mazowieckie
Imie: Rafał
Auto: Astra G
Silnik: Z32SE
Pojemność: 3.2
Telefon: 606794688

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Bit94 » 8 grudnia 2009, 18:08

No to gratuluje zakupu. Kolorek piękny. :564: I nie szalej nią na tym cholernym ,,Hockenhaimie" pod wiaduktem :P

Widzę Swap w planach. Czyżby Twój C18XE? :562:
Bit94
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3109
Dołączył(a): 29 sierpnia 2009, 21:46
Lokalizacja: bliżej nieokreślona :-)
Województwo: Mazowieckie
Imie: Tomasz
Auto: Corsa
Silnik: C18XE
Pojemność: 1.8 16V

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Banannowy » 8 grudnia 2009, 18:23

Tapicerka jak w mojej byłej :P kilka drobiazgów ze starej i bedzie piękna :D
Banannowy
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 279
Dołączył(a): 15 grudnia 2007, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Stigi » 8 grudnia 2009, 19:00

Dziensk... nie c18xe musze sprzedac bo kasa potrzebna.Albo moze w ten sposob Cie zmotywuje-jesli do przyszlego tygodnia nie bedzie kupca to wsadze do siebie :D -joke! Ale pozniej sie zobaczy.
Stigi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3389
Dołączył(a): 9 września 2008, 20:10
Lokalizacja: Pruszków
Województwo: Mazowieckie
Imie: Rafał
Auto: Astra G
Silnik: Z32SE
Pojemność: 3.2
Telefon: 606794688

Re: Astra&Stigi II

Postprzez zderzak23 » 8 grudnia 2009, 19:20

Kupiles na prawde cacko...sedany tez sa fajne sam nie wiem czy bym sedana nie wolał:):)
widac ze zadbany wiec o sprawy techniczne nie masz sie co martwic wiec kasa zamiast na mechanika bedzie szla na nowe gadzety do Aśki:):)
Przebieg mały wiec jest Gitara:)
Powodzenia w modzeniu:D:D::D
zderzak23
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1517
Dołączył(a): 5 lutego 2009, 20:17
Lokalizacja: z tamtąd

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Michaello84 » 8 grudnia 2009, 19:30

no ładniutka się trafiła :)

widać, że długo w jednych rękach, bo czarne tablice :)

wygląda na żajebiście zadbaną :) a jak stan blach?
Michaello84
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 4788
Dołączył(a): 18 lipca 2005, 21:58
Lokalizacja: Warszawa / Katowice

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Stigi » 8 grudnia 2009, 19:34

Prog do wymiany i nadkole tyl sie klania..ale ogolem super... za te kase ten stan to i tak bajka
Stigi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3389
Dołączył(a): 9 września 2008, 20:10
Lokalizacja: Pruszków
Województwo: Mazowieckie
Imie: Rafał
Auto: Astra G
Silnik: Z32SE
Pojemność: 3.2
Telefon: 606794688

Re: Astra&Stigi II

Postprzez bartek_87 » 8 grudnia 2009, 19:48

fajny sedanik, powodzenia w modach życzę :)
bartek_87
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 5265
Dołączył(a): 2 stycznia 2007, 02:51
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Siedlce
Województwo: Lubelskie
Imie: Bartek
Auto: Astra F, Vectra B
Silnik: Y26SE, X25XE
Pojemność: 2600, 2500
Telefon: 602720817

Re: Astra&Stigi II

Postprzez ziutas » 8 grudnia 2009, 20:26

na prawdę na żywo wygląda na 97r. Byłem w szoku jak ją zobaczyłem :)
Bardzo dobry zakup :564:
powodzenia w modach
ziutas
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1017
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 23:27
Lokalizacja: Pruszków
Województwo: Mazowieckie
Imie: Adam
Auto: Opel Astra F
Silnik: X16SZR
Pojemność: 1600

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Tomek (Astra) » 8 grudnia 2009, 21:10

No to fajnie. Szykuje się kolejny sedan z Irkiem :D Szkoda, że wyposażenie cieniutkie ale to w sumie kwestia kasy by je uzupełnić na full. Za niecałe 3k opłacało się wziąć. Powodzenia w modach!
Tomek (Astra)
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Dołączył(a): 26 sierpnia 2007, 16:33
Lokalizacja: Szczawa/N'ton
Województwo: Małopolskie
Imie: Tomek
Auto: Astra F
Silnik: C20xe
Pojemność: 2000

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Stigi » 8 grudnia 2009, 21:42

Tak dla mnie pakiet GSI za drogi ;p. Irmscher bedzie lepszy. Przod juz mam. Z czasem pomysle o reszcie. Moze skundluje to z jakims Stasiem czy Ryskiem ;p Wole dolozyc wyposazenie niz je miec i walone auto i wyesploatowane...
Stigi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3389
Dołączył(a): 9 września 2008, 20:10
Lokalizacja: Pruszków
Województwo: Mazowieckie
Imie: Rafał
Auto: Astra G
Silnik: Z32SE
Pojemność: 3.2
Telefon: 606794688

Re: Astra&Stigi II

Postprzez prezes87 » 8 grudnia 2009, 21:59

Bardzo dobry zakup, za te pieniądze sam bym ją wziął bez wahania. Powodzenia zycze :564:
prezes87
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 748
Dołączył(a): 6 września 2009, 08:23
Lokalizacja: Świercze

Re: Astra&Stigi II

Postprzez Bit94 » 8 grudnia 2009, 23:04

Stigi napisał(a):ten sposob Cie zmotywuje
Powiem, że Ci się udało.
Na wiosnę wkładasz te kółeczka co miałeś?
Rozumiem, że w sobotę na spociku w Wawie się widzimy. Trzeba na żywo oblukać sedanika. :564:
Bit94
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3109
Dołączył(a): 29 sierpnia 2009, 21:46
Lokalizacja: bliżej nieokreślona :-)
Województwo: Mazowieckie
Imie: Tomasz
Auto: Corsa
Silnik: C18XE
Pojemność: 1.8 16V

Następna strona

Powrót do Zakończone projekty

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość