Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
| |||
Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Jeszcze wątpliwością która mnie męczyła było to, że ew. w fce spawasz tak jakby obudowę amora, a w vb musiałbyś to przyspswac bezpośrednio do amora
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Niby tak, ale amor można wykręcić z tej obudowy która jest nagwintowana
![]()
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Siema, mamy środek zimy i pomału zaczynam rozglądać się za moim pierwszym zawieszeniem, żebym zdążył się nim pocieszyć jak przyjdzie lato. W moim hatchbacku siedzi standardowy zawias, koło to 195/55/15. Pytanie, czym to obniżyć, żeby nie wydać miliona, a wszystko trzymało się kupy i nie pociągnęło za sobą rozsypywania się wszystkiego po kolei. To co sam znalazłem w cenie jaka by mnie interesowała to MTS 40/40 i prosiłbym o poradę czy nadaje się to do czegokolwiek. Wiem oczywiście, że można sobie wsadzić Eibacha, ale szukam raczej czegoś w mniejszych pieniądzach.
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.To zależy. Jeśli nie zależy Ci na tym aby auto było względnie wygodne to możesz kupić mts. Jednak jest to twardy zawias i słabo pracuje co jak dla mnie skreśla go. Buda dostaje po dupie. Są tacy co powiedzą, że jest ok ale z reguły to będą osoby które nie jeździły na niczym lepszym. Ja miałem kiedyś to "gunwo" i nikomu nie polecę.
Dobre sprezyny kupisz za ok 400-500 złotych. Amory to np poszukaj Koni Str.t lub KYB excel-G tez stara do -40. Wyjdzie trochę drożej od mts ale nieporównywalnie lepiej i bezpieczniej.
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Miałem w Fce technixa zawias i był w porządku, zaraz polecą hejty że beton ale to opinie osób które albo nie miały go albo nie skróciły podbojów
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.felek666, ja właśnie miałem technixa
![]() Najlepsze jest to, że u mnie w mieście jest takie rondo, gdzie wtedy było dość nierówno przy torach tramwajowych. Pamętam, że po założeniu nówki tego Technixa jak jeździłem to myślałem sobie, że kurde twarde to, ale nie tak strasznie jak każdy mówił. Na równej i lekko nierównej drodze to jeszcze pal licho, ale na torowiskach i większych wybojach czułem jak to twarde jest. Całę auto skakało niemal. NO ale do rzeczy, zakupiłem kolejną GSi i w bardzo krótkim czasie przejechałem przez to torowisko w GSi z Technixem i tym z amorami KYB i springi APEXa. Różnica kolosalna, od razu poczułem to na tyłku. Teraz to już w ogóle nie zszedłbym przy zakupie poniżej pewnej półki bo po prostu to czuć i auto inaczej się prowadzi ![]() Pozdro ![]() Na zlocie ppszukamy kogoś w eFce z technixem i poprowadzisz jego i moje auto Felek ![]()
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Miałem Ta technixa, skrócone odboje i był straszny beton, ale to nie była wina sprężyn a amortyzatorow, które są zbyt twarde. Technix jest dobry do spasów, a nie do komfortowej jazdy.
Jeśli miałbym drugi raz się na coś decydować, to wolałbym kupić sprężyny Eibacha, które cenowo są podobne niż zestaw TA czy MTS, a jazda jest nieporównywalnie lepsza ![]()
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.a pierdzielicie jak chorzy hehe ja po skróceniu do 1/3 odbojów nie miałem betonu, zawieszenie ładnie wybierało wyboje a codziennie jeżdżę przez tory to wiem co mówię
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Za waszymi odpowiedziami poszperałem trochę w necie i w sumie spoko prezentują się te sprężyny Eibacha. Tylko to co wisi na allegro to wszystko 30/30, a na stronie producenta 45-50/30. Jest sens w to iść? Jak zapewne się domyślacie jestem zielony w temacie, także wolę pytać o wszystko, żeby nie narobić sobie biedy. To 40/40 wzięło mi się stąd, że po prostu są takie całe gotowe zestawy, aczkolwiek jak zaproponował KucaQ może miałoby sens połączyć lepszego eibacha z innymi amorkami.
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.Jak chcesz sprężyny 50/30 Eibach-a to Eibach SportLine. Najlepiej jako KIT Bilstein B12 SportLine - polecam
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.marcin146, eibach to bardzo dobry wybór jeśli chodzi o sprężyny. Na por kit komfort prawie jak na serii z tym że obniżenie prawie jak seria. Dla laika nie widać różnicy jeśli nie postawisz obok auta na serii. Sport line jest to zestaw który już całkiem przyzwoicie obniża i jest to widoczne. Co do komfortu jedni mówią że beton a drudzy że jest oki.
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.panowie jakie są różnice między amorkami bilsteina b6, b8, b12??
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.b6 to zamiennik seryjnego amora w sumie, nie ma obniżonego skoku, twardszy niż seria więc nada się do niewielkich obniżeń i do serii, b8 ma skrócony skok i jest twardszy więc nada się do większych obniżeń, a b12 to zestaw amorków i sprężyn eibacha prokit (amory do astry bodajże dają b6 na przód i b8 na tył o ile pamięć mnie nie myli).
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.B8 na przód
![]()
![]() Re: Sportowe zawieszenie do Astry f.właśnie szukam dobrych amorów do eibachów pro-kitów
![]() | ||
Kto przegląda forumUżytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
||