Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 18:32

Takie zapytanie, co potrzebne do takiej przeróbki w Fce ?
Mam fajne fele, ale mają właśnie taki rozstaw śrub.
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 14:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Szymon 1587cm3 » 3 listopada 2010, 19:38

piasty z vectry/calibry lub vectry B.
Szymon 1587cm3
 
-#USER
 
Posty: 1224
Dołączył(a): 24 marca 2010, 19:59
Lokalizacja: Gniezno

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 19:48

A jak wygląda sprawa z tyłem ?
Przód to już widzę jak ogarnąć, kompletne zawieszenie z Viki albo Cali pięcio śrubowej, a jak sprawa z tyłem ?
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 14:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Mader » 3 listopada 2010, 20:01

Np. belka z Vectry A 2.5.
Mader
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3140
Dołączył(a): 24 marca 2007, 21:15
Lokalizacja: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Imie: Damian
Auto: Bertone
Silnik: Z22SE
Pojemność: 2198

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Lukasz85 » 3 listopada 2010, 20:03

Na Przód dajemy całe kolumny z viki/cali v6/turbo, tylko springi, amorki i górne mocowania z astry. wszysko pasuje. A na tył potrzebne są całe tarczo bębny z piastami. Zaciski pasują od astry, są takie same. No i jeszcze na koniec kółka 5x110 :564:
Lukasz85
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 859
Dołączył(a): 14 listopada 2009, 20:20
Lokalizacja: Biała Rawska
Województwo: Łódzkie
Imie: Łukasz
Numer klubowy: KO28
Auto: Astra GSi
Silnik: Z20LET, C20NE, X18XE
Pojemność: 2000
Telefon: 667855745

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 20:09

Oki, czyli mniej więcej wiem co i jak, jak wyzdrowieję muszę przymierzyć te "nowe" alu, jak będą dobrze leżeć to chyba je nabędę, wtedy moje Keskiny pójdą do sprzedania.

A tu fotka alu o których mowa, foto pożyczone z allegro:

Obrazek


Bedzie to jakoś wyglądało na bertonce ?
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 14:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Mader » 3 listopada 2010, 20:17

18" z A8 tak ?
Mader
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3140
Dołączył(a): 24 marca 2007, 21:15
Lokalizacja: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Imie: Damian
Auto: Bertone
Silnik: Z22SE
Pojemność: 2198

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 20:18

Yeap

Znajomek przechodzi na 20 i te mam w dobrej cenie.
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 14:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Mader » 3 listopada 2010, 20:22

Dobre tylko czy nie za duże :564:
Mader
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3140
Dołączył(a): 24 marca 2007, 21:15
Lokalizacja: Sosnowiec
Województwo: Śląskie
Imie: Damian
Auto: Bertone
Silnik: Z22SE
Pojemność: 2198

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 20:24

Z powietrzem w sam raz :) 19 nie chce, bo już są za duże.
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 14:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 3 listopada 2010, 20:47

na tył można zeswapować hamulce z G.
wtedy potrzebujesz piasty tylne pod 5srub, mocowanie zacisku, zacisk i ilnkę ręcznego. W G postojowy i nożny hamulec jest zrobiony w zacisku, więc tam nie ma tarczobębnów.
pasuje wsio plug&play, bo robiłem u siebie tarcze na tył z G, co prawda na 4x100, ale przy 5x110 jest ta sama historia :)
wielkość tarczy tylnej w G to 264mm. jakbys zdecydował się na taki manewr to szukaj zacisków LUCASa, bo boscha się zacinają
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 11:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 20:49

A jak wygląda siłą hamowania na heblu tylnym z G a F ? Bo jak wiadomo w Fce są 2 tłoczki, a w G pewnie jeden, poza tym wielkość tarczy to różnica tylko 4 mm, więc szału nie ma.
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 14:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Szymon 1587cm3 » 3 listopada 2010, 20:55

Z VB tez przykrecisz tarczobebny do belki astrowej ;)
Tarcze kotwiczne sa razem z mocowanami zacisków.

http://images43.fotosik.pl/133/741aaaf465de39aa.jpg
Ostatnio edytowano 3 listopada 2010, 21:01 przez Szymon 1587cm3, łącznie edytowano 1 raz
Szymon 1587cm3
 
-#USER
 
Posty: 1224
Dołączył(a): 24 marca 2010, 19:59
Lokalizacja: Gniezno

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Lukasz85 » 3 listopada 2010, 20:57

To już bym na tył zapodał z omegi v6 286mm :568:
Lukasz85
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 859
Dołączył(a): 14 listopada 2009, 20:20
Lokalizacja: Biała Rawska
Województwo: Łódzkie
Imie: Łukasz
Numer klubowy: KO28
Auto: Astra GSi
Silnik: Z20LET, C20NE, X18XE
Pojemność: 2000
Telefon: 667855745

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 3 listopada 2010, 21:08

Exodos napisał(a):A jak wygląda siłą hamowania na heblu tylnym z G a F

ja zmieniałem z bebnów na tarcze. Poprawa znaczna. szczególnie przy wyższych prędkościach .
Exodos napisał(a):Bo jak wiadomo w Fce są 2 tłoczki,

z jakiej okazji 2 tłoczki? z tyłu jest jeden zarówno w f jaki g.
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 11:03
Lokalizacja: Zagórów

Następna strona

Powrót do Pozostałe modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość