Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 10 czerwca 2014, 00:06

tarcze podejdą 308x25, zacisk podejdzie, jarzmo nie ;) jarzmo musisz mieć z VB i500, lub saab'a 9-5 aero 2.3T do 01r. ciężko strasznie znaleźć, a jak ktoś wie co sprzedaje to krzyczy miliony monet ;) ale da radę znaleźć :) na jarzmie musi być wybite 478.
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Niksin » 10 czerwca 2014, 05:17

Wielkie dzięki chyba jednak odpuszczę i zamontuje 288:) Mam jeszcze jedno pytanie czy piasty tył z vectry b pod tarcze 286 podejdą p&p do af kombi, jeżeli tak to od czego brać linkę do ręcznego?

[ Dodano: 12 Czerwiec 2014, 15:08 ]
i jeszcze takie małe pytanie czy zmieni się osadzenie piasty? Czy będzie bardziej wysunięta? a może mniej?
Niksin
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 111
Dołączył(a): 1 marca 2011, 20:26
Lokalizacja: WI/WND/WWE
Województwo: Mazowieckie
Imie: Paweł
Auto: AF kombi/Passat B5
Silnik: C20XE/AFN
Pojemność: 2.0/1.9

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez bartek_87 » 13 czerwca 2014, 16:52

Niksin, P&P to nie podejdzie. Nie będziesz miał ręcznego, ponieważ w astrze linka ręcznego mocowana jest od góry, a w vectrze od dołu i mocowanie wychodzi prosto na belkę. Ja to rozwiązałem w ten sposób że nawierciłem dodatkowe 2 otwory w tarczach kotwiczych i zamontowałem je po przeciwnych stronach, czyli lewą na prawej stronie, a prawą na lewej. Dzięki temu, linkę mocujesz normalnie od góry. Linka pasuje z astry f.
bartek_87
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Dołączył(a): 2 stycznia 2007, 02:51
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Siedlce
Województwo: Lubelskie
Imie: Bartek
Auto: Astra F, Vectra B
Silnik: Y26SE, X25XE
Pojemność: 2600, 2500
Telefon: 602720817

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 13 czerwca 2014, 21:57

saab 9-3 ma te same tarcze co vectra, czyli te 286 i ma mocowanie na górze ;) linka pasuje od astry gsi. Wtedy wszystko plug&play jest :) i później bez problemu mozna założyć 300mm wentylowane, zmieniając tylko tarcze i zaciski :) u siebie tak mam i wszystko gra. belka z saaba to nie jest problem, a dodatkowo saab w standardzie miał dodatkowego staba, jak w astrze C20xe :)
http://allegro.pl/saab-9-3-9-3-2-0-tyln ... 08822.html
http://allegro.pl/saab-9-3-os-tylna-bel ... 96806.html
http://allegro.pl/os-belka-zawieszenia- ... 56265.html

itp itd ;)
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Niksin » 13 czerwca 2014, 22:18

Astrix, Wielkie dzięki za info JESTEŚ WIELKI :) czyli można montować kompletną belkę z saaba do AF i amory i springi wszystko podchodzi bez problemów? Jak tak to odkładam na belkę tył :) Powiedz mi czy przy tym zestawieniu 288 vectra b i 286 saab najdzie 15 czy minimum już jest na 16? bo patrząc na zaciski od vb pod 288 i porównując je z 256 to różnica jest taka jakbym widział malucha obok tira xD
Niksin
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 111
Dołączył(a): 1 marca 2011, 20:26
Lokalizacja: WI/WND/WWE
Województwo: Mazowieckie
Imie: Paweł
Auto: AF kombi/Passat B5
Silnik: C20XE/AFN
Pojemność: 2.0/1.9

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 13 czerwca 2014, 22:31

jak masz hb, to mozesz przełozyć wszystko, bo jest po prostu identyczne ;) jak masz kombi, to przekręcasz wszystko na swoją belke, łącznie z piastami, stabilizatory amory i sprigni niestety się nie przydadzą ;)

większość 15 mieści 288 i 286 ;)
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Niksin » 13 czerwca 2014, 23:01

mam kombi, więc można też poszukać kompletnych piast nie trzeba brać całej belki?
Niksin
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 111
Dołączył(a): 1 marca 2011, 20:26
Lokalizacja: WI/WND/WWE
Województwo: Mazowieckie
Imie: Paweł
Auto: AF kombi/Passat B5
Silnik: C20XE/AFN
Pojemność: 2.0/1.9

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez reaven41 » 26 lipca 2014, 20:36

odgrzewam :D
jestem w trakcie przekładki 4x100 na 5x110 w AF tyl mam cale tarczobebny przody same piasty ktos cos wspomnial ze przy wymianie samych piast z przodu sa problemy z lozyskami tzn wymiary sa inne?? da sie to jakos rozwiazac czy musi byc caly mc person z v6 badz turbo
reaven41
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 86
Dołączył(a): 20 marca 2011, 12:04
Lokalizacja: Ostrowiec św.

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Niksin » 26 lipca 2014, 20:56

porównywałem dane piasty z vectry b i rozmiary są takie same po za jedną średnicą ale to raczej nie przeszkadza w łożysku bo chodzi o średnicę na otwór centrujący w feldze (jak się mylę proszę mnie poprawić) dane z katalogu IC
wymiary VB
Wysokość [mm] 81
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 33
Felga, ilość otworów 5
średnica 1/średnica 2 [mm] 39,0/70,0

a tutaj Astra F
Wysokość [mm] 81
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 33
Felga, ilość otworów 4
średnica 1/średnica 2 [mm]39,0/56,5
Niksin
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 111
Dołączył(a): 1 marca 2011, 20:26
Lokalizacja: WI/WND/WWE
Województwo: Mazowieckie
Imie: Paweł
Auto: AF kombi/Passat B5
Silnik: C20XE/AFN
Pojemność: 2.0/1.9

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Heniek84 » 11 października 2014, 20:16

próbował ktoś przy zmianie na 5x110 montażu zacisków z sharana o średnicy 318mm?
temat ogarnięty w przypadku vectry b, może i w astrze by się udało, tylko wtedy minimum 16cali,mniej nie wejdzie
Heniek84
 
-#USER
 
Posty: 144
Dołączył(a): 15 kwietnia 2014, 21:48
Lokalizacja: Opole
Województwo: Opolskie
Imie: Bartek
Auto: Astra F Cabrio
Silnik: x16sz
Pojemność: 1600

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez hemi426 » 13 marca 2016, 00:29

Witam, czy ktoś ma piasty z vb v6 lub cali na 5 śrub w f-kowej kolumnie od bigblocka? chodzi mi głównie o łożysko, czy któreś łożysko pasuje do jednej z tych piast?
hemi426
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 746
Dołączył(a): 14 października 2013, 21:22
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Łukasz
Numer klubowy: K066
Auto: bertona, viki
Silnik: y32se, z32se
Pojemność: 1600 x4
Telefon: 793019914

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Gaw0r » 13 marca 2016, 01:07

My mamy założone piasty z vb a łożyska z tego co pamiętam są od xe... Jak patrzylismy po katalogu to łożyska w big blocku maja te same wymiary...
Gaw0r
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 759
Dołączył(a): 13 marca 2010, 04:02
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Kuba
Numer klubowy: P019
Auto: Opel
Silnik: Z17dth
Pojemność: 1.7
Telefon: 881712753

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez bartek_87 » 13 marca 2016, 11:34

Nie prawda, kolumny big block z calibry, które oryginalnie miały 5x110 mają większe łożyska niż kolumny big block z Astry (4x100). Wyszło to przy okazji wymiany łożysk u mnie. Kupiłem kolumny z piastami 5x110 od kolegi z forum, który zapewniał mnie że pochodzą z Calibry Turbo. Po jakimś czasie łożyska złapały luz i przy wymianie całego zawieszenia chciałem wymienić łożyska i się okazało że mam kolumny od zwykłego big blocka, bo łożyska z Calibry Turbo były za duże, założone mam więc piasty 5x110 i łożyska z kolumnami z Astry/Calibry 4x100
bartek_87
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Dołączył(a): 2 stycznia 2007, 02:51
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Siedlce
Województwo: Lubelskie
Imie: Bartek
Auto: Astra F, Vectra B
Silnik: Y26SE, X25XE
Pojemność: 2600, 2500
Telefon: 602720817

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez hemi426 » 13 marca 2016, 14:27

Czyli wynika że zwykłe łożyska astrowe będą pasować pod te piasty na 5 śrub, nie muszę szukać od calibry czy vb v6 łożysk, bo są większe. dzięki
hemi426
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 746
Dołączył(a): 14 października 2013, 21:22
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Łukasz
Numer klubowy: K066
Auto: bertona, viki
Silnik: y32se, z32se
Pojemność: 1600 x4
Telefon: 793019914

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Gaw0r » 13 marca 2016, 15:29

My mamy napewno założone kolumny z astry c20xe, piasty z vb i łożyska z calibry. Na 100 %.
Gaw0r
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 759
Dołączył(a): 13 marca 2010, 04:02
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Kuba
Numer klubowy: P019
Auto: Opel
Silnik: Z17dth
Pojemność: 1.7
Telefon: 881712753

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość