Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 22:28

No z tyłu w tarczobębnie zacisk ma 2 tłoczki.
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 15:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 3 listopada 2010, 22:45

całe życie człowiek się uczy ;)
ale sam klocek w g jest większy niż ten gsi
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Exodos » 3 listopada 2010, 22:48

Pytanie tylko o ile :)

[ Dodano: 3 Listopad 2010, 22:33 ]
Klocek Astra F:

Obrazek

Klocek Astra G:

Obrazek

Widać że klocek z Fki jest węższy, ale za to szerszy, trzeba by było jeszcze sprawdzić średnice tłoczków i możnaby wywnioskować który zacisk generuje większy nacisk na klocek.

[ Dodano: 3 Listopad 2010, 22:41 ]
No i wychodzi że zaciski z Fki są lepsze, przynajmniej tak mi się wydaje, bo średnica tłoczka to 2x35mm, a w G 1x38, więc ten z Fki wytworzy większą siłę nacisku.
Exodos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 585
Dołączył(a): 27 grudnia 2008, 15:26
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Buła » 6 stycznia 2014, 11:47

Hej,odkopię kotleta,to jak to jest wystarczy sama piasta czy całą kolumnę np.z Vectry b/Calibry trzeba przekładać.
Buła
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 6 września 2010, 16:26
Lokalizacja: Suchedniów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Centek » 6 stycznia 2014, 19:42

z forum vectry:
"przód - piasty, tarcze, zaciski, klocki, przeguby.
tył - piasty tarcze - zaciski i klocki są takie same jak w przypadku 4x100"
Centek
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 404
Dołączył(a): 8 września 2013, 00:36
Lokalizacja: Gliwice
Województwo: Śląskie
Imie: Paweł
Numer klubowy: K051
Auto: Astra F
Silnik: c20ne
Pojemność: 2.0
Telefon: 519592528

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Buła » 6 stycznia 2014, 20:51

Hej,dzięki.
Buła
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 149
Dołączył(a): 6 września 2010, 16:26
Lokalizacja: Suchedniów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez arcik » 6 stycznia 2014, 21:28

Jak wymienisz samą piastę to będziesz miał problem z łożyskami jeżeli dobrze pamiętam. Żeby było wszystko dobrze spasowane najlepiej przełożyć całe kolumny z Vectry lub Calibry. Oczywiście z V-łek ;)
arcik
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 584
Dołączył(a): 27 października 2011, 20:26
Lokalizacja: Warszawa

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 6 stycznia 2014, 21:45

arcik napisał(a):całe kolumny z Vectry lub Calibry. Oczywiście z V-łek ;)


dokładnie, albo z turbo :)

no i przede wszystkim trzeba mieć bigblock ;)
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez mrmariusz » 7 marca 2014, 10:26

Panowie a ja mam jeszcze takie pytanko kompletuje fanty na przejście z 4x100 na 5x110, zakupiłem już zaciski i piasty przód i tył z VB V6 i poszły już do odświerzenia ale moje pytanko dotyczy kwestii ABS w tylnich piastach czy liczba ząbków jest taka sama jak w piastach z 4x100 czy inna??
mrmariusz
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 84
Dołączył(a): 30 marca 2010, 21:51
Lokalizacja: Bełchatów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 7 marca 2014, 11:11

taka sama jest liczba ząbków z tyłu ;)
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez mrmariusz » 13 marca 2014, 10:28

Astrix A ty u siebie z czego przełożyłem hamulce bardziej interesuje mnie tył i jak wygląda sytuacja jak ja mam tarczobębny z GSI i teraz przełoże z VB v6 czy okładziny będą te same czy będzie trzeba nowe kupować i jak z ich mocowaniem czy podejdą czy skończy się tak że nie będę miał ręcznego??
mrmariusz
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 84
Dołączył(a): 30 marca 2010, 21:51
Lokalizacja: Bełchatów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 13 marca 2014, 22:24

mrmariusz, obecnie mam tarczo-bębny, wentylowane 300mm, które pasują PLUG&PLAY, jeżeli posiadamy takie częsci jak:
- tarcze kotwicze SAAB 9-3 2.0 turbo
- szczęki do bębnów Astra Gsi, Vectra B, Vectra A, SAAB 9-3, 9-5 itp.
- tarczobębny WENTYLOWANE 300mm Saab 9-5 2.3T AERO
- linka hamulca ręcznego Astra Gsi.

ww. zestaw pozwala założyc duże wentylowane hamulce bez żadnych przeróbek, dorabiania itp itd, poprostu wszystko składamy w całość i cieszymy się duża wentylowaną tarczą z tyłu :) Można również założyć ten zestaw na tarczach kotwiczych z VB, czy saaba 9-5, lecz wówczas występuje problem z ręcznym. dzwignia ręcznego wychodzi wtedy na dole piasty i wadzi o belkę.

Tarcze kotwicze dorwałem z całą belką saabowską 9-3 która w standardzie ma dodatkowy stab, jak gsi z c20xe :)
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez mrmariusz » 14 marca 2014, 09:29

zaciski tylnie również masz z saaba czy z VB??
już nagrałem sobie tarcze kotwiczne z saab-a 9-3 bo nawet nie zwróciłem uwagi na różnice w tarczach z VB
mrmariusz
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 84
Dołączył(a): 30 marca 2010, 21:51
Lokalizacja: Bełchatów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Astrix » 14 marca 2014, 12:45

saab 9-5 aero pod 300mm
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7623
Dołączył(a): 21 marca 2006, 12:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: 4x100 na 5x110

Postprzez Niksin » 9 czerwca 2014, 22:42

Witam chce przejść z 4x100 na 5x110 mam pytanie odnośnie hamulców czy tarcze z Astry G Bertone 308 mm (z z20let) podejdą do AF p&p chodzi o jarzmo i zacisk.
Niksin
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 111
Dołączył(a): 1 marca 2011, 20:26
Lokalizacja: WI/WND/WWE
Województwo: Mazowieckie
Imie: Paweł
Auto: AF kombi/Passat B5
Silnik: C20XE/AFN
Pojemność: 2.0/1.9

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Pozostałe modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

cron