Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Gwint do Astry G

Postprzez kaczy » 21 lutego 2008, 17:05

Mam zamiar zmienic sobie orginalne zawieszenie na gwintowane.
Wypatrzyłem sobie fajny gwint za bardzo dobrą cene niemieckiej firmy FORMEL K.
Co o tej firmie sądzicie?

ps jak był by ktoś chętny to będę sprzedawał całe zawieszenie ( sprężyny i amorki) z opc
kaczy
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 102
Dołączył(a): 18 września 2006, 09:59
Lokalizacja: Zamość

Re: Gwint do Astry G

Postprzez tommi » 26 lutego 2008, 18:07

Wszystko zalezy do czego potrzebujesz zawieszenie, ja u siebie mam bilsteina b6 oraz seryjne sprezyny i jest idealnie. Z tym ze ja potrzbuje zawias do jazdy po jakichs oesach wiec nie moze byc za twardy ani za niski bo wiadomo jakie sa polskie drogi. JEsli chcesz miec zawias do lansu to to o czym napsiales zapewne ebdzie ok, ale ja raczej postawilbym na cos sprawdzonego a nie robil za krolika doswiadczalnego
tommi
 
-#USER
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 sierpnia 2007, 10:08
Lokalizacja: Krakow

Re: Gwint do Astry G

Postprzez wesolek » 26 lutego 2008, 19:21

kaczy, jesli juz chcesz zakladac gwint to tylko i wyłącznie firmy koni. bedziesz zalowal jak zalozysz cos innego. Polecam Ci poczytac troszke na Twoj temat na forum astry QP- bardzo fajni ludzie mocno sie z nimi zżyłem i wiedza co robia. Silniczek tez masz juz z żyłką sportowosci wiec chyba warto bedzie inwestowac
wesolek
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1053
Dołączył(a): 10 lutego 2007, 22:55
Lokalizacja: Goleniow

Re: Gwint do Astry G

Postprzez tommi » 26 lutego 2008, 19:27

co do Koni to wiem ze juz nie chce miec zawiasu tej firmy - na polskie drogi jest jednak dosyc delikatne a bilstein jest regenerowalny w zerkopolu w warszawie i znow jest jak nowy. Koni baaaardzo czesto po 15 kkm moze sie skonczyc (jesli na tor to Koni jest wypas a na normalne drogi jesli chce sie miec lepsze prowadzenie auta to bilstein)
tommi
 
-#USER
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 sierpnia 2007, 10:08
Lokalizacja: Krakow

Re: Gwint do Astry G

Postprzez MusZi » 2 marca 2008, 21:48

kaczy, daj mi znać nawet smsem gdy bedziesz sprzedawał te swoje zawieszenie a myśle że sie dogadamy co do ceny. Często jestem w Wawie także i z odbiorem nie będzie problemu:)
MusZi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 153
Dołączył(a): 14 grudnia 2006, 16:26
Lokalizacja: Węgrów/Okolice Wa-wy

Re: Gwint do Astry G

Postprzez veron » 4 marca 2008, 14:50

kaczy, przepraszam, że podepne sie pod Twoj temat,ale brak dobrych tematów o zawieszeniu do astry G.
Zamierzam sobie obniżyć autko:) Jednak jest z tym o tyle problem, że tył mam już wystarczająco nisko... z przodu miedzy oponę a nadkole wchodzą moje 4 palce a miedzy tylne nadkole a opone tylko jeden, to znaczna różnica :/
Wpadł mi do głowy pomysł, żeby sam przód wymienić, obniżając go ze 40mm, technicznie jest to oczywiście możliwe, jednak czy to jest bezpieczne, jeździć ze sztywniejszym przodem niż tyłem, czy może to spowodować ze w niebezpiecznych sytuacjach tył może zacząć wyprzedzać przód :/
veron
 
Zarząd
 
Avatar użytkownika

Posty: 1073
Dołączył(a): 6 czerwca 2005, 16:56
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Imie: Marcin
Numer klubowy: K002
Auto: Astra OPC1
Silnik: X20XER
Pojemność: 2000

Re: Gwint do Astry G

Postprzez tommi » 4 marca 2008, 16:21

veron pytasz kaczego ale ja odpowiem na to pytanie - bedzie sie dzialo tak jak piszesz czyli tyl bedzie mial tendencje do uciekania, ale astra jak nie bedzie miala duzej roznicy w twardosci ma na tyle dobry zawias i dobrze sie prowadzi ze nie powinno byc tragicznie, jak w saxo miale tyl miekko a przod twardo to ciagle sie bokami latalo, astra zanim zalozylem do przodu seryjne sprezyny to mialem tak jak piszesz - tyl seria a przod h&r i owszem tyl mial tendencje do uciekania ale nie bylo to jakies straszne. ale jak mam seryjne sprezyny z przodu i z tylu to jest wypas :)
tommi
 
-#USER
 
Posty: 3
Dołączył(a): 19 sierpnia 2007, 10:08
Lokalizacja: Krakow

Re: Gwint do Astry G

Postprzez veron » 4 marca 2008, 17:00

czyli jednak musze komplet kupic :/...
veron
 
Zarząd
 
Avatar użytkownika

Posty: 1073
Dołączył(a): 6 czerwca 2005, 16:56
Lokalizacja: Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Imie: Marcin
Numer klubowy: K002
Auto: Astra OPC1
Silnik: X20XER
Pojemność: 2000

Re: Gwint do Astry G

Postprzez MusZi » 4 marca 2008, 19:23

kaczy, to jak handlujesz te swoje zawieszenie?
MusZi
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 153
Dołączył(a): 14 grudnia 2006, 16:26
Lokalizacja: Węgrów/Okolice Wa-wy

Re: Gwint do Astry G

Postprzez kaczy » 5 marca 2008, 17:28

MusZi, będę je handlował, tylko musze troszka kasy uzbiarać na jakiś fajny gwincik. Nadmienie jeszcze że amortyzatory(orginalne kupione w aso) z tyłu były wymieniane jakieś 15tyś km temu.
Odezwe sie jeszcze jak bede sprzedawał moją zawieche.
kaczy
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 102
Dołączył(a): 18 września 2006, 09:59
Lokalizacja: Zamość

Re: Gwint do Astry G

Postprzez PalMyTo » 13 grudnia 2015, 14:43

Witam Kolegów! :564:

Z racji tego że w najbliższym czasie planuje rozpocząć modyfikację mojej Astry chciałbym się dowiedzieć "od podstaw" jak wygląda zabawa z wymianą zawieszenia na gwintowane. Najważniejsze: jak wygląda sprawa z przeglądem? nie ma problemu z przejściem?
No i jakie zawieszenia gwintowane polecacie. Nie mam za dużych funduszów dlatego znalazłem pierwsze lepsze z allegro i poczytałem nawet niezłe opinie firmy Ta-Technix --> http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 23747.html
No i jeszcze sprawa taka, do tego "pakietu" z allegro trzeba coś jeszcze dokupić żeby wszystko grało jak należy?
PalMyTo
 
-#USER
 
Posty: 3
Dołączył(a): 12 grudnia 2015, 14:29
Województwo: Śląskie
Imie: Szymon
Auto: Astra G
Silnik: X16XEL
Pojemność: 1598
Telefon: 605064732

Re: Gwint do Astry G

Postprzez Centek » 28 grudnia 2015, 14:01

>dobre opinie
>Ta-Tesco

Wybierz jedno :D
Centek
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 404
Dołączył(a): 7 września 2013, 23:36
Lokalizacja: Gliwice
Województwo: Śląskie
Imie: Paweł
Numer klubowy: K051
Auto: Astra F
Silnik: c20ne
Pojemność: 2.0
Telefon: 519592528

Re: Gwint do Astry G

Postprzez KucaQ » 28 grudnia 2015, 16:37

Kup od mapeta zawieszenie od Kadetta 80/60, obniżenie takie samo jak przy tym śmiesznym gwincie, a 1000zł taniej ;)
Jeśli już koniecznie chcesz gwint, to albo custom z przodu i Corsa C z tyłu, albo H&R.
KucaQ
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 1077
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 14:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995
Telefon: 601990950

Re: Gwint do Astry G

Postprzez bączek » 28 grudnia 2015, 17:03

KucaQ napisał(a):Kup od mapeta zawieszenie od Kadetta 80/60, obniżenie takie samo jak przy tym śmiesznym gwincie, a 1000zł taniej ;)
Jeśli już koniecznie chcesz gwint, to albo custom z przodu i Corsa C z tyłu, albo H&R.


ani customy ani zawieszenie od Kadetta nie jest wskazane dla kolegi, który posiada astrę G...
bączek
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1779
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 19:02
Lokalizacja: Warka/Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Imie: Sebastian
Numer klubowy: K016
Auto: Vectra C GTS
Silnik: Z19DTH
Pojemność: 1900

Re: Gwint do Astry G

Postprzez KucaQ » 28 grudnia 2015, 17:20

Racja, mój błąd, nie spojrzałem na model.
KucaQ
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 1077
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 14:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995
Telefon: 601990950

Powrót do Pozostałe modyfikacje

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość