Zaloguj    Zarejestruj

Opel Astra G OPC2 || Vauxhall Astra G CTC || Astra G RosT

Dział wyłącznie dla samochodów Klubowiczów ATT

Moderatorzy: ModTeam, Zarząd

  • Autor
    Wiadomość

Opel Astra G OPC2 || Vauxhall Astra G CTC || Astra G RosT

Postprzez ZiomeK » 16 października 2015, 10:29

:) Hej! Bardzo dawno mnie nie było na forum (wiadomo praca, brak czasu), więc postanowiłem wrócić do grona ATT i zaprezentować swoje auto, a tak że przypomnieć poprzednie :

Opel Astra G zwana też dwójką w wersji Caravan.
Rok produkcji 1998 2.0 Turbo :D ale w dieslu 82 km Y20DTL , w moim posiadaniu 6 lat, sprowadzona z Holandii, wyprodukowana w Niemczech. Wtedy przebieg 168 tys. km pewnie cofany ;P.

Najpierw Była to najzwyklejsza seria, bardzo słabo wyposażona Opel Astra G, później została przerobiona na OPC LINE (Opel Performance Center) w mega doposażonej wersji. Astra w tej wersji była wtedy rarytasem, ale z czasem coraz więcej ich się pojawiało, coraz więcej osób zaczęło przerabiać na OPC i wtedy postanowiłem przerobić inaczej, jak wszyscy Asię na glebę to ja do góry, jak wszyscy elementy w kolor to ja na czarne strukturalne... i tak wyszła wersja Vauxhall Astra G CTC (City Trekker Concept)


Obrazek

Obrazek

Tak obecnie wygląda mój dupo-wóz, ogólnie jestem mega zadowolony z tego auta, na liczniku tylko 11 tys. km. (przy 700 licznik się wyzerował i idzie od nowa więc aktualny przebieg to 830 000 km, po przekręcaniu kluczyka pokazuje się napis FULL i dopiero przebieg) Auto jest rodzinne, służbowe do wszystkiego, ciąga lawety, campingi, przyczepki, przejechałem nim Polskę we wszystkie strony i nigdy mnie nie zawiodło stąd następnym autem będzie Astra H, Zafira B sie okaże bo jakoś nie mogę się rozstać z tym :564:

Oczywiście cały czas dbam o moją kochaną furkę ;)

Co dwa , trzy lata, dokładny przegląd karoserii i konserwacja podwozia :

Obrazek

Obrazek
Co 10 tys km wymiana oleju silnikowego i wszystkich filtrów, co 100 tys km wymiana oleju w skrzyni, wspomagania, płynu hamulcowego, chłodniczego :

Obrazek

Co 3 lata porządne porządki:

Obrazek

Fotki z przeszłości Asterki:
Opel Astra G OPC LINE

(zdjęcia z lat 2011-2014)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

( wiem wyglądała dużo lepiej ) ale bardzo dużo robię kilometrów po Polsce i nie tylko, auto jest stawiane w różnych miejscach i wiecznie mi ginęła jakaś zaślepka, kawałek progu... ( chętnych na części zawsze jest pełno )

A tu dla przypomnienia pochwale się jeszcze Astrami które posiadałem wcześniej.
Astra G 1.4 twinport, 2005 r., produkcja Gliwice, przebieg przy zakupie coś ponad 50 tys. km.

viewtopic.php?f=49&t=14712

(zdjęcia z lat 2008-2010)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek

Auto służyło mi dobrze przez 3 lat później przez kolejne 3 mojemu tacie aktualnie nie wiem co się z nim dzieje :P


Astra F 1.4 Kat. 1995r, auto wspominam najbardziej ponieważ był to pierwszy samochód który zacząłem modzić ;) Tak naprawdę auto jeszcze było taty nie moje ja miałem, hmmm... może 15 lat.

viewtopic.php?f=49&t=13014

(zdjęcia z lat 2003-2007 wtedy auto jeszcze bardziej taty niż moje ;))
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Auto służyło nam bardzo dobrze przez 8 lat. Lecz w ostatnim roku padł silnik, wspomaganie i kilka innych rzeczy i poszło na sprzedanie.

Kolejne z moich już byłych aut :

Opel Astra F 1992 rok C20XE mocno zmodyfikowane. Służyło nam przez lata naprawdę dobrze i bez awaryjnie. Zawszę będziemy dobrze wspominać ten samochód niestety byłem zmuszony do sprzedaży jednego z moich aut, ponieważ CTC ma u nas dożywocie padło na eFkę.

http://www.forum.astratuningteam.pl/vie ... ead#unread
ObrazekObrazek

Obrazek Obrazek

(Zdjęcia z 2015r.)
Vauxhall Astra G CTC

Obrazek

Obrazek

Opel Astra G Rost "ZłomeK by ZiomeK"
2017 r Przebieg 790 000 km
http://www.forum.astratuningteam.pl/vie ... &start=285

Obrazek

Obrazek


Podsumowując modyfikacje zrobione przy aucie:


1. Zewnątrz :

-Kompletny pakiet OPC 2 : ( zderzak przód z halogenami i spryskiwaczami reflektorów, nakładki progowe razem z nakładkami na tylne nadkola, zderzak tył, blenda na klapę, lotka na klapę Plus emblematy OPC w listwach bocznych i na klapie -> Zderzak przedni Bertone -> zderzak przedni SRI -> Pakiet CTC (seryjny zderzak przedni ze spryskiwaczami z renault laguny 2 , nakładki progowe, blenda klapy, listwy drzwiowe, nadkola w strukturze.) -> Rost Style Rdza na przodzie (maska, błotniki)
- grill maski OPC -> JOM -> vauxhall -> palster miodu na wzór opc bez znaczka -> irmscher
- tylne lampy opc -> depo LED Red white ( przerobione kierunkowskazy LED w miejscach Przeciwmgielnych i podwójny wsteczny w miejscu kierunkowskazów ) ->Ciemne lampy tył depo
- przednie reflektory dayline LED DRL -> hella ksenon -> dayline przerobione według własnego projektu
- Alu felgi 17’ Ori OPC -> 17’ z Vectry C GTS -> 18’ Gwiazdy z Astry H -> 18’ Volvo V50 ( felg na aucie miałem dużo rożnych wymieniłem te co jeździły najdłużej )
- usunięcie listew bocznych ( drzwi na gładko )
- 4x ograniczniki drzwi z Vectry C zamiast ori Astry
- ciemne kierunkowskazy boczne
- hak holowniczy odczepiany przerobiony z Merivy A
- antena radia z Insigni -> antena wewnętrzna blaupunkt
- kamera cofania w blendzie zamiast zamka
- spryskiwacze mgłowe z insygni -> podgrzewane spryskiwacze z Vectry C
- Doświetlanie, po otwarciu, zamknięciu auta zapalają się na 30 sek. halogeny, podświetlanie tablicy rej. i dołożone podświetlanie pod lusterkami zewnętrznymi.
- ORI zbiorniczek spryskiwaczy pod spryskiwacze lamp
- Szyba czołowa pod czujnik deszczu

2. Wewnątrz:

- Siedzenia z kanapą z wersji sportive -> ori skóra z sedana w kolorze szarym ( boczki, siedzenia,
kanapa + mieszki i roleta szyta na zamówienie -> ori boczki i kanapa welurowa w kolorze zielonym + siedzenia z Vectry C -> ori skórzane czarne boczki, siedzenia w pół skórze z Zafiry B, kanapa w pół skórze z Astry H.
- Przerobienie panelu pod monitor 7’ w miejscu TID -> wymiana panelu pod ori CID -> przerobienie panelu pod radio 2 din + dodatkowe gniazda w panelu -> pokrętła nawiewu z Astry H
- schowek podsufitki z Vectry B ( w schowku zamontowany wyświetlacz TID )
- schowek na okulary z Astry H x2
- podświetlane słoneczka z Astry H
- Lewarek zmiany biegów z Astry H -> przerobienie lewarka pod gałkę z Astry J
- Kierownica z OPC turbo -> kierownica z Vectry C -> Kierownica z Corsy D -> Kierownica z Insigni
- lampka podsufitki z Calibry ( przednia ), przerobiona na led
- dodatkowa lampka z VW Polo z tyłu na środku, przerobiona na led
- dołożenie El. Szyb x4
- dołożenie tempomatu
- dźwignia ręcznego z Astry Bertone -> dźwignia ręcznego z Astry H
- kompletne podświetlanie LED w kolorze biało czerwonym
- białe tarcze licznika + chromowane ringi z Zafiry A -> ringi i wskazówki z Vectry C -> Obudowa licznika z Bertone + dodatkowy wyświetlacz z cyfrowym miernikiem ładowania -> Digital z Kadetta
- podłokietnik skorpion -> podłokietnik ori Zafira B
- rygielki z Vectry C, Aluminiowe rygielki irmscher
- Elektrycznie otwierana klapa z pilota i guźka, z centralką zamka z Omegi B FL razem z ori polotem na trzy przycikski -> kluczyk scyzoryk
- automatycznie zamykana klapa bagażnika z pilota i guzika ( mechanizm z Vectry C )
- samo ściemniające lusterko z Vectry C + obudowa lusterka z Zafiry B -> obudowa lusterka z Vectry C z ukrytą anteną FM
- nakładki pedałów z Astry H GTC
- wymiana kompletnej instalacji na instalację z nowszej Astry G, w pełnej opcji z skrzynką na małe bezpieczniki
- dołożenie klimatyzacji automatycznej, (narazię od strony wewnętrznej) razem z nawiewem na nogi pasażerów z tyłu, i klimatyzowanym schowkiem (zawór schowka i przewód z Vectry B
- podgrzewanie kanapy + przyciski w tunelu z Vectry B po lifcie
- dodatkowy aux, usb i gniazdo 12v w tunelu z tyłu
- manetka wycieraczek z płynną regulacją z Omegi B FL
- czerwono, białe lampki ostrzegawcze w boczkach z funkcją doświetlani pod nogi z grupy VAG, przerobione na led. Świecą tylko przy otwartych drzwiach
- kompletne oświetlenia wnętrza przerobione na białe LED , dodatkowe oświetlenie na nogi, dodatkowe oświetlenie w bagażniku
- Dołożony ISO FIX z Astry H
- wideo rejestrator dedykowany do radia
- dodatkowy moduł który pozawala na otwarcie / zamkniecie auta telefonem

3. Car Audio

-wzmacniacz sony 600wat + skrzynia basowa pionner -> subwoofer aktywny Grodnu zero 300wat RMS -> skrzynia basowa własnej produkcji z płyty MDF, głośnik 15 cali Kicker CompD154 + wzmacniacz infinity reference 1600a
- monitor 7’ w panelu w miejscu TiD, plus radio peiying -> radio 2 din na systemie Android 6.0 + dodatkowy ekran do kamery cofania w miejscu Navi
- wygłuszenie wszystkich drzwi + zestawy odseparowany Power Bas i czterokanałowy wzmacniacz który to napędza RE Audio DTX-750.4

Szczegóły na:
Projekty Car Audio viewtopic.php?f=29&t=45022

4. Mechanicznie :

- sportowy wydech końcowy na pełnym przelocie -> powrót do kompletnie nowego seryjnego wydechu -> tłumik sportowy końcowy z wyjściem na dwie strony
- gwintowane zawieszenie -> nowe wzmocnione sprężyny wyciągane na gorąco + nowe seryjne amorki ( w celu zwiększenia prześwitu ) -> Sprężyny robione na zamówienie plus nowe amortyzatory od Astry H kombi
- Tarcze hamulcowe nawiercane i nacinane. Wszystkie przewody hamulcowe stalowe zastąpione przewodem miedzianym i elastyczne zastąpione przewodami w stalowym oplocie firmy goodridge.
- Alternator z Vectry C o mocy ładowania 140A oryginalny miał 70A
- Przerobienie Diesla na Benzynę ( Swap na X25XE) na dolocie z caliby A C25XE
- Przerobienie skrzyni manualnej na automatyczną ( skrzynia z Vectry B )

Plany

- Przedni zderzak z Vectry C GTS
- Tylni zderzak. Polaczenie ori zderzaka ze zderzakiem z bertony z wpasowanym dyfuzorem z Vectry C GTS na podwójny Wydech
- przerobienie auta z diesla na benzynę z silnikiem C25XE
- podwójny wydech końcowy
- lakierowanie całego auta.
- progi bertone
- dołożenie podgrzewanych siedzeń ( aktualnie mam tylko przyciski )
- dołożenie klimatyzacji
- Bad look
- klapka wlewu paliwa na gładko
- webasto
- rolowanie nadkoli
Ostatnio edytowano 16 września 2019, 08:39 przez ZiomeK, łącznie edytowano 63 razy
ZiomeK
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1925
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 16:12
Lokalizacja: ETM
Województwo: Łódzkie
Imie: Piotrek
Auto: ASTRA F/G
Silnik: benzyna / disel
Pojemność: 1.8 / 2.0
Telefon: nokia 5800

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez felek666 » 16 października 2015, 10:59

Ziomek_AF napisał(a):( wiem wyglądała dużo lepiej )


o stokroć lepiej, nie rozumiem tej przemiany na offroad :563:
felek666
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 2303
Dołączył(a): 17 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: Kolbuszowa
Województwo: Podkarpackie
Imie: Radek
Numer klubowy: K045
Auto: Astra G
Silnik: Z18XE
Pojemność: 1800
Telefon: 782286459

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez KucaQ » 16 października 2015, 11:11

Skoro na obniżonym zawiasie ginęły zaślepki itp, to znak, że miałeś zbyt sztywne zawieszenie :)
KucaQ
 
Przyjaciel
 
Avatar użytkownika

Posty: 1107
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 15:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995
Telefon: 601990950

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez ZiomeK » 16 października 2015, 11:14

felek666
Po prostu auto odpicowane na glebie nie nadaje się do ciągania lawet między innymi. Do tego dużo śmigam i auto stoi w rożnych miejscach pod blokami, niestety bardzo często coś mi ginęło lub były próby kradzieży np, lotki z klapy czy blendy po czym zostają nie fajne zarysowania. Ale tak jak napisałem to jest projekt przejściowy zanim zbiorę nowe graty aby je założyć w komplecie.

KucaQ
W trakcie jazdy dwa razy tylko coś zgubiłem, raz próg cały na progu zwalniającym :P, i raz wydech końcowy.
ZiomeK
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1925
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 16:12
Lokalizacja: ETM
Województwo: Łódzkie
Imie: Piotrek
Auto: ASTRA F/G
Silnik: benzyna / disel
Pojemność: 1.8 / 2.0
Telefon: nokia 5800

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez bączek » 16 października 2015, 13:37

Nie wiem gdzie, ale gdzieś już widziałem zdjęcie tego samochodu jak było w pakiecie OPC.
a mi tam się podoba :) chyba już stary jestem :)

PS. a Ty Ziomek to byłeś na jakimś zlocie od czasu Radomia,na którym się poznaliśmy?
bączek
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1780
Dołączył(a): 7 kwietnia 2008, 20:02
Lokalizacja: Warka/Warszawa
Województwo: Mazowieckie
Imie: Sebastian
Numer klubowy: K016
Auto: Vectra C GTS
Silnik: Z19DTH
Pojemność: 1900

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez ZiomeK » 16 października 2015, 15:36

bączek,

Jak była w pakiecie OPC to najczęściej spotykana był w całym Łódzkim, Śląskim i Małopolska i w centrum w Warszawie ;) Więc bardzo możliwe że widziałeś też na żywo, od czasów Radomia gdzie byłem jeszcze poprzednią Białą Astrą byłem raz na zlocie gdzieś na śląsku tą OPC Chudów jak dobrze pamiętam i na Summer Cars Party ale to nie z ATT, po za tym niestety nie. Ale myślę że to się zmieni ;)
ZiomeK
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1925
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 16:12
Lokalizacja: ETM
Województwo: Łódzkie
Imie: Piotrek
Auto: ASTRA F/G
Silnik: benzyna / disel
Pojemność: 1.8 / 2.0
Telefon: nokia 5800

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez shitol » 16 października 2015, 20:01

bardzo podoba mi się wersja OPC...


...ale będę tu pewnie osamotniony nowe podejście jest też super
brakuje tu tylko bardziej agresywnych (terenowych) opon i felg
i moze jeszcze kosza dachowego ze szperaczem :P
shitol
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 645
Dołączył(a): 5 października 2007, 23:12
Lokalizacja: Kaczanowo
Województwo: Wielkopolskie
Imie: Mateusz
Auto: AF
Silnik: x16szr
Pojemność: 1600
Telefon: 535321055

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez Dudek » 17 października 2015, 11:05

Z tym ofroadem fajnie to wyglądało - zrobione spójnie, gratuluje pomyslu :)
Dudek
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 8232
Dołączył(a): 9 lutego 2007, 15:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez Ventura » 17 października 2015, 11:49

W pakiecie dużo lepiej było :P Teraz jest kasztan :D Dbałość o furke - pierwsza klasa :564: Trzeba było zostawić pakiet i podnieść po prostu auto a nie degradować je :) No, ale wiadomo - Tobie się ma podobać :568:
Ventura
 
Zarząd
 
Avatar użytkownika

Posty: 3154
Dołączył(a): 21 października 2008, 20:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez KaMYk » 17 października 2015, 12:14

Mnie się off road podoba, fajny pomysł.
Zauważcie, że opel w insigni zrobił to samo :)

Obrazek
KaMYk
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1405
Dołączył(a): 21 marca 2015, 06:57
Lokalizacja: Płock
Województwo: Mazowieckie
Imie: Krzysztof
Numer klubowy: K056
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Pojemność: 2.0 CDTI
Telefon: 691999765

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez ZiomeK » 18 października 2015, 10:33

Zimóweczki już założone :

Lato
Obrazek

Zima
Obrazek

Tutaj zdjęcia wnętrza, niestety nie posprzątane ale są ;P

Obrazek

Obrazek

a tutaj graty które czekają na przeróbki i montaż do Asterki :)

Obrazek


Obrazek

Ogólnie Asia zostaje w wersji crossover lecz będzie bardziej upodobniona w stylu Insigni jak na zdjęciu kolegi kmy, czyli mniej czarnego i troszeczkę usportowiony wygląd :P
Ostatnio edytowano 25 stycznia 2017, 21:06 przez ZiomeK, łącznie edytowano 1 raz
ZiomeK
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1925
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 16:12
Lokalizacja: ETM
Województwo: Łódzkie
Imie: Piotrek
Auto: ASTRA F/G
Silnik: benzyna / disel
Pojemność: 1.8 / 2.0
Telefon: nokia 5800

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez Piotr_Wu » 18 października 2015, 17:35

Ziomek_AF, kierownica z Astry H pasuje bez problemów, czy rzeźba jakaś jest? Sterowanie z kierownicy działa?
Piotr_Wu
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 4917
Dołączył(a): 7 kwietnia 2007, 21:30
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Wu
Auto: Astra G, Cee'd ED
Silnik: x18xe1, D4FB
Pojemność: 1796, 1582

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez ZiomeK » 18 października 2015, 18:21

Ventura,

Sorry ale podniesione OPC to dopiero kasztan :570: Jeździłem tak jakiś czas i naprawdę nie mogłem patrzeć na auto tym bardziej że ja nie mam standardowego zawieszenia tylko podniesione 2-3 cm wyżej :P

Piotr_Wu,

Pasuje elegancko, wieloklin jest taki sam, poduszka musi być jedno strzałowa ( podłączana na jedną kostkę ), klakson jeden kabel podpinasz pod obudowę aluminiową a drugi po prostu łączysz kable i gotowe. To jest kiermana z Vectry C polifcie (taniej kupisz i łatwiej wyrwać) Co do sterowania nie mam podłączonego bo nie potrzebuje tej fonkcji, ale jest to do ogarnięcia.Najprościej do A.G zamontować jest od Meriwy A plug & play (klin ten sam, taśma ta sama) W planach kierownica z insigni kierownica już kupiona, poduszka kupiona znajomy elektryk przerzuca mi bebechy z poduszki od A.G do poduszki z Insignii i będzie montaż ;)
Ostatnio edytowano 19 października 2015, 09:07 przez ZiomeK, łącznie edytowano 1 raz
ZiomeK
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1925
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 16:12
Lokalizacja: ETM
Województwo: Łódzkie
Imie: Piotrek
Auto: ASTRA F/G
Silnik: benzyna / disel
Pojemność: 1.8 / 2.0
Telefon: nokia 5800

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez Minos » 19 października 2015, 00:17

Pamiętam jak była w pakiecie OPC piękne wtedy było to kombi.
Miałem przyjemność wyprzedzać Ciebie w Częstochowie jak wracałem moja OPC która kilka godzin wcześniej kupiłem
Minos
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 140
Dołączył(a): 9 kwietnia 2011, 17:55
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Województwo: Śląskie
Imie: Karol
Auto: AG OPC1
Silnik: x20xer
Pojemność: 2,0

Re: Vauxhall Astra G CTC 2.0 '98

Postprzez ZiomeK » 19 października 2015, 06:45

Minos napisał(a):Pamiętam jak była w pakiecie OPC piękne wtedy było to kombi.
Miałem przyjemność wyprzedzać Ciebie w Częstochowie jak wracałem moja OPC która kilka godzin wcześniej kupiłem


Pamiętam leciałeś wtedy chyba na dwie Asterki, ja wtedy leciałem na Sosnowiec :]

EDIT: 23.10.2015r

Emblematy od Insignii i lampy ledowe na tył:

Obrazek

Obrazek

FULL i mini A.G :

Obrazek

EDIT: 25.10.2015r

Udało się nowa fajera z Insigni jest na swoim miejscu :D, jednak do wnętrza astry pasuję średnio ( jest troszeczkę zbyt nowoczesna) choć na żywo wygląda to dużo ładniej niż na zdjęciu. Jest bardzo wygodna ( super się ją trzyma ) :D Kilka detali wewnątrz będzie trzeba zmienić kilka odświeżyć i myślę że się w miarę wszystko do siebie zgra ;)


Obrazek


W kolejce na montaż ( jak będzie chwila spokojnego wolnego czasu ) Czeka dźwignia ręcznego z Bertone z chromowanym przyciskiem i lewarek zmiany biegów z Astry H, i teraz pytanie do was czy ktoś próbował kiedyś na lewarek z A.H przerzucić gałkę od Astry J ? Czy jest to wykonalne ? Jak się w ogóle ściąga gałkę w A.H ? mam lewarek ale nie próbowałem może ktoś podpowie zanim coś uszkodzę ;] ??
ZiomeK
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1925
Dołączył(a): 28 grudnia 2007, 16:12
Lokalizacja: ETM
Województwo: Łódzkie
Imie: Piotrek
Auto: ASTRA F/G
Silnik: benzyna / disel
Pojemność: 1.8 / 2.0
Telefon: nokia 5800

Następna strona

Powrót do Projekty klubowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość