Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Hacz » 1 grudnia 2012, 14:19

Szerokie lacie to jak droga nie rowna to musi sciągać na nierównosciach,ja mam to samo,trzeba sie z tym nauczyć żyć,astra ma dość duży ujemny kąt pochylenia kól z przodu i to powoduje takie zachowanie sie auta na szerokich gumach.
Hacz
 
-#USER
 
Posty: 149
Dołączył(a): 28 marca 2011, 22:56
Lokalizacja: Opole

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez BartekLodz » 1 grudnia 2012, 19:06

+odsadzenie
11mm to jest dużo
BartekLodz
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 3433
Dołączył(a): 25 października 2006, 19:33
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Bartek
Auto: złOmega
Silnik: y32se
Pojemność: 3175
Telefon: 663231860

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez mateuszws » 2 grudnia 2012, 23:26

opony mam 205, ale np w taty golfie IV tez ma 205 i jedzie sie prosto, tak samo bracia maja jeszcze szersze opont i też jedzie bez pływania.
powiem tak, to jest inna sprawa niż wyrzucanie z kolein tak samo dzieje sie na prostym asfalcie, trzymam kierownice prosto a czuje że koła sobie chodzą jak chca, chyba jeszcze dół wymienie przy wahaczach

już mnie szlak trafia jak jadę...i dzieje sie tak że odechciewa się miec astre.
mateuszws
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 964
Dołączył(a): 24 listopada 2007, 19:28
Lokalizacja: Leżajsk/Wierzawice
Województwo: Podkarpackie
Imie: Mateusz
Auto: Opel AF i AH
Silnik: C18XE i Z20LEL
Pojemność: 1.8 i 2.0T
Telefon: 880-016-605

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Hacz » 3 grudnia 2012, 05:36

jedz na stacje diagnostyczną i niech diagnosta Ci sprawdzi przednie zawieszenie,wszystko inne to wróżenie z fusów.Golf i astra to inne swiaty,astra byla przewidziana na rozmiary rzedu 185 przy profilu 60,tak jak pisalem na twoim 205 na nierownościach bedzie sciagac,jak diagnosta stwierdzi ze zawiecha jest ok to zostaje Ci juz tylko sprawdzenie geometri z dokladnym pomiarem kontów kól,wtedy bedziesz wiedział czy lewa i prawa strona ma takie same pochylenie i ewentualnie mozno to skorygowac robiąc "fasolki" w wachaczach i wsunąć sworzeń zeby wyrównac konty pochylenia kol.
Przy takich oponach starczy że asfalt jest troche zalamany i juz to czujesz na kierownicy.

Możesz jeszcze sprawdzic tuleje na tylnej belce.
Hacz
 
-#USER
 
Posty: 149
Dołączył(a): 28 marca 2011, 22:56
Lokalizacja: Opole

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez mateuszws » 3 grudnia 2012, 11:20

Hacz napisał(a):jedz na stacje diagnostyczną i niech diagnosta Ci sprawdzi przednie zawieszenie,wszystko inne to wróżenie z fusów.Golf i astra to inne swiaty,astra byla przewidziana na rozmiary rzedu 185 przy profilu 60,tak jak pisalem na twoim 205 na nierownościach bedzie sciagac,jak diagnosta stwierdzi ze zawiecha jest ok to zostaje Ci juz tylko sprawdzenie geometri z dokladnym pomiarem kontów kól,wtedy bedziesz wiedział czy lewa i prawa strona ma takie same pochylenie i ewentualnie mozno to skorygowac robiąc "fasolki" w wachaczach i wsunąć sworzeń zeby wyrównac konty pochylenia kol.
Przy takich oponach starczy że asfalt jest troche zalamany i juz to czujesz na kierownicy.

Możesz jeszcze sprawdzic tuleje na tylnej belce.

Fasolki? Czyli co poszerzyć otwory aby bardziej w stronę silnika wsunąć przegob dolny?
Tył wymieniałem rok temu lub dwa, ale na tyle nie czuć pływania.
mateuszws
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 964
Dołączył(a): 24 listopada 2007, 19:28
Lokalizacja: Leżajsk/Wierzawice
Województwo: Podkarpackie
Imie: Mateusz
Auto: Opel AF i AH
Silnik: C18XE i Z20LEL
Pojemność: 1.8 i 2.0T
Telefon: 880-016-605

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Hacz » 3 grudnia 2012, 13:35

wsowasz bardziej sworzen w wachacz,ale ten zabieg nie ma nic do plywania twojego auta,sprawdz na stacji diagnostycznej czy nie masz czegos wywalonego w zawieszeniu.Dodatkowo niech sprawdza jeszcze breszką .
Hacz
 
-#USER
 
Posty: 149
Dołączył(a): 28 marca 2011, 22:56
Lokalizacja: Opole

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Szymon 1587cm3 » 3 grudnia 2012, 16:58

Nie wiem co to za pomysły z tymi fasolkami ale tego nie rób bo juz nigdy nie dojdziesz od czego pływa.

Luzy w zawieszeniu na dzien dobry, gdzies musi byc cos luzne ze prowadza jak chce
Szymon 1587cm3
 
-#USER
 
Posty: 1224
Dołączył(a): 24 marca 2010, 19:59
Lokalizacja: Gniezno

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez mateuszws » 11 grudnia 2012, 04:37

jeżdzę teraz na zimowych 185 szerokość opony i wszystko jest ok, czyli widzocznie mam złe ET letnich alusów i taki problem lub za szeroka opona :-\
mateuszws
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 964
Dołączył(a): 24 listopada 2007, 19:28
Lokalizacja: Leżajsk/Wierzawice
Województwo: Podkarpackie
Imie: Mateusz
Auto: Opel AF i AH
Silnik: C18XE i Z20LEL
Pojemność: 1.8 i 2.0T
Telefon: 880-016-605

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez kędzior » 2 maja 2013, 18:20

x17dtl ma wąski czy szeroki pasek? i czy można dopasować pompę z innych marek/modeli samochodów?
kędzior
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 886
Dołączył(a): 23 marca 2011, 10:51
Lokalizacja: Inowrocław/Poznań
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Radek
Auto: corsa
Silnik: 12NV
Pojemność: 1200

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Astrix » 3 maja 2013, 09:16

to tak trudno pod maskę zajrzeć ? :P przecież na zlocie Ci wyleciał wąski :P
viki a, cali,senator, omega a, czyli te co mają wąski pasek pompa pasuje do dtla
Astrix
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 7617
Dołączył(a): 21 marca 2006, 11:03
Lokalizacja: Zagórów

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez kędzior » 3 maja 2013, 10:11

dzięki :564:
kędzior
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 886
Dołączył(a): 23 marca 2011, 10:51
Lokalizacja: Inowrocław/Poznań
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Radek
Auto: corsa
Silnik: 12NV
Pojemność: 1200

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Cysta » 3 maja 2013, 14:40

Moi mili, może wiecie-
co byle deszczyk warczy świszczy mi pasek, a dokładniej to prawdopobonie okolice pompy.
Moja pompa wspomy jest już leciwa, i mógłbym może ją wymienić na:
właśnie - na jaką? Czy te nowe z allegro są warte tych 250zł? Mam pompę na blok i nie bardzo widzi mi się kupować używkę, która pewnie znowu polata dobre 2-3 lata i to samo.. :/
Może da rade regenerowąć?
Cysta
 
-#USER
 
Posty: 491
Dołączył(a): 26 października 2010, 16:43
Lokalizacja: Łowicz

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Hacz » 3 maja 2013, 19:00

pompa jak jest padnieta to wyje i nie robi jakis wiekszych oporów żeby pasek swiszczal,sprawdz czy czasem nie siadaja ci łożyska alternatora i dociagnij pasek.
Hacz
 
-#USER
 
Posty: 149
Dołączył(a): 28 marca 2011, 22:56
Lokalizacja: Opole

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Cysta » 3 maja 2013, 21:38

Hacz napisał(a):pompa jak jest padnieta to wyje i nie robi jakis wiekszych oporów żeby pasek swiszczal,sprawdz czy czasem nie siadaja ci łożyska alternatora i dociagnij pasek.

Altek jest "nowy", pasek naciągany wielokrotnie.
Nie wiem jak określić ten dźwięk. Ani nie jest to jakiś pisk luźnego paska.
Głośno piszczy z takim nijakim dźwiekiem.
ps- kółko pompy ma jakieś takie luzy ( przy dotykaniu koła da się te ruchy wyczuć. )
Cysta
 
-#USER
 
Posty: 491
Dołączył(a): 26 października 2010, 16:43
Lokalizacja: Łowicz

Re: Wspomaganie kierownicy

Postprzez Hacz » 5 maja 2013, 20:43

czyli faktycznie pompa kaput
Hacz
 
-#USER
 
Posty: 149
Dołączył(a): 28 marca 2011, 22:56
Lokalizacja: Opole

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Zawieszenie i Układ kierowniczy

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość