Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez cichy83 » 3 lutego 2009, 00:19

Czy sa jakies problemy czy moze bedzie dzialalo prawidlowo, gdy zamienie zegary? Obecnie licznik obrotomierza mam wyskalowany do 5 tys a przedkosciomierza do 220 km/h. Chce zalorzyc taki wyskalowany do 8 tys obrotow i 260 km/h.
Generalnie chodzi mi o to czy nadal bedzie pokazywal prawidlowo, czy moze bedzie przeklamywal.
cichy83
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 180
Dołączył(a): 7 kwietnia 2007, 17:22
Lokalizacja: Ruda Śląska

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez wesolek » 3 lutego 2009, 15:21

beda problemy.
wesolek
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1052
Dołączył(a): 10 lutego 2007, 23:55
Lokalizacja: Goleniow

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzyn

Postprzez marcinpsk » 3 lutego 2009, 19:24

cichy83 napisał(a): Chce zalorzyc taki wyskalowany do 8 tys obrotow i 260 km/h.


A gdzie Ty taki licznik do astry g dostaniesz ?? !! No chyba ze jakas samorobka...

trzeba przeprogramowac licznik wASO pod konkretny silnik i rozmiar kol zeby dobrze pokazywal
marcinpsk
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 204
Dołączył(a): 20 sierpnia 2007, 16:56
Lokalizacja: Legionowo

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez Schwartz » 8 listopada 2009, 13:35

koledzy forumowicze mam zapytanie dotyczące zegarów w Astrze G 2.0 TDI :), a mianowicie mam okazję zakupu (tanich) używanych zegarów od innej Astry(anglika) z białymi tarczami i nie mam pojęcia czy zegary z jakiej kolwiek innej Asterki będą pasowały do mojej, czy są jakieś różnice na które powinno się zwrócić uwage, czy tylko z danego modelu (takiego jak mój) będą pasowały, jak to jest rozwiązane??? dzięki za wszelakie informacje :564:
Schwartz
 
-#USER
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19 maja 2009, 16:01
Lokalizacja: UK

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez Pjotras » 8 listopada 2009, 14:52

podejść podejdą, ale
- jeśli wsadzisz z benzyny to będziesz miał złe wskazania obrotka, inna skala.
- jeśli anglik trzeba przeprogramować na km i wyskalować prędkość itp.
- no i mogą być inne wskazania km max.
można kombinować z podmianką tarcz z twoich zegarów, ale i tak trzeba jechać pod kompa żeby to wyskalować.

najlepiej żebyś znalazł zegary od diesla jak twój, z anglika tez może być, podmienić tarcze i wyskalować, z benzynowej gorzej.
Pjotras
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1123
Dołączył(a): 7 stycznia 2009, 21:20
Lokalizacja: SZA

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez Schwartz » 23 listopada 2009, 21:50

Pjotras to skalowanie o którym mówisz to masz na myśli podłączenie pod kompa i zabawe w techu ????
Schwartz
 
-#USER
 
Posty: 54
Dołączył(a): 19 maja 2009, 16:01
Lokalizacja: UK

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez Pjotras » 24 listopada 2009, 13:58

czy to sie techem robi to nie mam pojęcia :P
Pjotras
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 1123
Dołączył(a): 7 stycznia 2009, 21:20
Lokalizacja: SZA

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez kałuż » 5 stycznia 2016, 11:54

mam licznik z trw mam okazje kupic licznik vdo z ringami w dodatku angol, czy przednia częsc z ringami i szybka podejdzie do mojego trw?? Do diesla ciężko znaleść z ringami licznik w jeszcze z białymi tarczami

przekładal juz może ktoś??
kałuż
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 335
Dołączył(a): 24 listopada 2009, 21:04
Lokalizacja: tychy
Województwo: Śląskie
Imie: Łukasz
Auto: Astra g
Silnik: dti
Pojemność: 1,7

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez marpas » 5 stycznia 2016, 17:57

wystarczy porownac jednostki np. w wikipedi . mila to nie km i odwrotnie . masz dwa wyjścia . kupic zeg wyskalaowane w km lub zmienić slimak napedu linki . jak to dobierzesz to już twój problem . nigdzie nie spotkałem się z kalkulatorem przelozenia napedu linki z angola na pl lub odwrotnie . skalowanie tarcz licznika to zabawa za która zapłacisz więcej jak za zegary +ew nowy naped linki .+ew robocizna jeżeli robione było by w w-tacie .
marpas
 
-#USER
 
Posty: 1392
Dołączył(a): 23 lutego 2009, 09:22
Lokalizacja: BDG.

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez kałuż » 5 stycznia 2016, 18:36

marpas, chyba nigdy nie rozbierales licznika z astry g, nie interesuje mnie skalowanie tarcz bo ich nie będę przekłada tylko plastik z ringami i sama szyba, jest dwóch producentów i dlatego nie wiem czy da się to złożyć
kałuż
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 335
Dołączył(a): 24 listopada 2009, 21:04
Lokalizacja: tychy
Województwo: Śląskie
Imie: Łukasz
Auto: Astra g
Silnik: dti
Pojemność: 1,7

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez marpas » 5 stycznia 2016, 22:16

tojezeli jest 2 prod to spotkasz się z tym co ja . chciałem zaadoptować sam licznik km z zeg 2 prod i się okazało ze jak bym nie rzezbil obudowy to i tak najlepiej wejdzie lawka z przystanku autobusowego .
warunek chcesz robic rzeźby to musisz mieć 2komplet tego sam producenta . i nie chrzan mi ze nie rozbierałem licznikow bo lezy ci u mnie 5szt rozkompletowanych od 2 roznych producentow .jeżeli nie zamieniasz samych licznikow to po prostu próbuj -nie mam niczego z angola to nie wiem czy ci podejdzie .a ogolnie to nie jest to związane z tytulem tem . !!!!!!!!!!!!!
marpas
 
-#USER
 
Posty: 1392
Dołączył(a): 23 lutego 2009, 09:22
Lokalizacja: BDG.

Re: Zmiana zegarów z "dieslowego" na "benzynowy&

Postprzez kałuż » 6 stycznia 2016, 00:48

Tytuł to tu jest prawidłowy akurat, sprawa wygląda tak że muszę zapłacić najpierw za licznik z angola, myślałem że ktoś już przekładal ringi z szyba i się wypowie bo po co wydawać kasę. Nie potrzebnie się unosisz porostu nie zrozumiałeś o co mi chodzi.
kałuż
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 335
Dołączył(a): 24 listopada 2009, 21:04
Lokalizacja: tychy
Województwo: Śląskie
Imie: Łukasz
Auto: Astra g
Silnik: dti
Pojemność: 1,7

Powrót do Wyposażenie wnętrza

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość